Autor Wątek: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym  (Przeczytany 30311 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #240 dnia: Maja 29, 2011, 11:52:01 pm »
Noc spędziłeś na skraju tajemniczego lasu, gdzie drzewa chroniły cię przed zimnym wiatrem. Noc była wyjątkowo mroźna, podobnie jak kolejny poranek i dzień. Ciemne chmury pokrywały niebo, sypał drobny śnieg, który trzeszczał pod stopami, zupełnie się nie klejąc. Podczas marszu na wschód szybko opadałeś z sił, a twoje ręce skostniały zupełnie. Choć wstępnie planowałeś dotrzeć do jakichś ludzkich osad, zmieniłeś zdanie przed południem, gdyż dalsza podróż mogła być jeszcze trudniejsza. Zatrzymałeś się w lesie, niedaleko drogi, a podczas jego badania odnalazłeś zachęcającą jaskinię - była głęboka i ciemna.

Spenetrowałeś pierwsze groty, szybko docierając do dużej pieczary, oświetlonej słabo przez światło wpadające przez pęknięcie w stropie. Jaskinia ciągnęła się dalej, głębiej i bardziej stromo, ty jednak nie miałeś zamiaru zaprzestawać zwiedzania. Przygotowałeś kilka pochodni i ruszyłeś wgłąb, badając nieznany tunel.

Niestety, światło z pochodni nie uchroniło cię przed niebezpieczeństwie. Poślizgnąłeś się na lodzie, który z jakichś powodów odnalazłeś w zagłębieniu w niższej części groty. Przewróciłeś się i wpadłeś głęboko w szczelinę w podłożu, głębokie na kilka metrów pęknięcie, zatrzymując się nisko, przy schodzących się ścianach. Zaparłeś się obolały, zrywając skórę z kolan i ramion, z całych sił próbując się wydostać z pułapki - pochodnia, która spadła niżej zgasła po chwili, docierając do wody.

Cały dzień spędziłeś w szczelinie, czekając aż twoi kompani przygotują liny i kolejne pochodnie. Z trudem zachowałeś spokój, w bólu znosząc pobyt w tak przytłaczającym miejscu. Kiedy późną nocą wydostałeś się z jaskini, nie miałeś ochoty na nic poza posiłkiem i snem. Postanowiłeś zrobić sobie dzień wolny na tą okoliczność, zupełnie nie mając ochoty podróżować kolejnego dnia.



Odnalazłeś jaskinię i postanowiłeś ją spenetrować.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w jaskini: 3

Straciłeś turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #241 dnia: Lipca 21, 2011, 03:39:26 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na północ) - teren został częściowo zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Znajduje się na nim również nieznana Karta Przygody.
b) Pola (droga na zachód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody.
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2011, 03:40:34 am wysłana przez Tantalus »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #242 dnia: Lipca 21, 2011, 07:31:07 am »
Na północ, kupuję zaklęcie od Czarksiężnika.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #243 dnia: Lipca 25, 2011, 08:36:03 pm »
Po wydostaniu się z jaskini ruszyłeś na północ, tylko kilka godzin poświęcając na sen i posiłek. Postanowiłeś tego dnia odwiedzić znanego ci czarnoksiężnika, którego pomoc wydaje się potrzebna w obliczu zupełnego braku zaklęć, jaki doskwierał ci od wielu dni. Droga była długa, jednak pogoda dopisywała i na miejscu zjawiłeś się tuż po zmroku.

Okolica zmieniła się od czasu, kiedy ostatni raz tu byłeś. W pobliżu miejsca, gdzie zaznajomiony z tobą czarodziej miał swój stragan, odkryłeś drewnianą chatkę, z wyglądu zdecydowanie zbyt starą, żeby postawiono ją w czasie twej nieobecności. Zbliżyłeś się do niej, a czarnoksiężnik wyszedł z jej wnętrza ci na przywitanie. Towarzyszył mu drugi brodacz, na oko również parający się sztuką magiczną.

Czarnoksiężnik wyjaśnił ci, że chatka wraz z jej mieszkańcem została tu przeniesiona przez zaklęcie rzucone przez jednego z poszukiwaczy. Przesiedlony w ten sposób mag, który został ci przedstawiony, zaprzyjaźnił się z twoim znajomym. Nim jednak pozwoliłeś się zaprosić do środka, przerwałeś czarnoksiężnikowi i poprosiłeś go o sprzedanie ci zaklęcia. Szybko dobiliście targu.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.



===================

Wieczór spędziłeś we wnętrzu nowej chatki, gdzie jej gospodarz poczęstował cię ciepłą zupą i herbatą. Okazał się nim mag pustelnik, który pomimo uprzejmości zdawał się nie przepadać za tobą.

Porozmawialiście przez godzinę, podziękowaliście za gościnę, po czym opuściliście chatkę, zostawiając obu czarodziejów samych. Nowo poznany mag i tak nie miał ci nic do zaoferowania.



Spotkałeś maga, lecz zostałeś przez niego zignorowany.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #244 dnia: Lipca 25, 2011, 11:06:26 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został częściowo zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Grobowiec). Znajduje się tez na nim nieznana Karta Przygody.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #245 dnia: Lipca 26, 2011, 08:40:50 am »
Ruiny.
Badam grobowiec z załączoną osłoną przeciw duchom.
Miecz wyrzucam do rzeki (wiem, nie da się, ale mogę spróbować :).
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #246 dnia: Sierpnia 02, 2011, 04:24:33 am »
Rankiem skierowałeś się na południe, za cel wędrówki obierając sobie tajemnicze ruiny, które mijałeś w drodze do czarnoksiężnika. Nie miałeś ochoty walczyć z trudną tego dnia pogodą, dlatego odetchnąłeś z ulgą, kiedy przestąpiłeś mury zapomnianego grodu, chronią się przed smagającym równiny wiatrem. Zleciłeś Vladimirowi przygotowanie obozowiska, natomiast resztę swojej drużyny udałeś na zwiad po zrujnowanych domostwach i do ruin twierdzy. Sam skierowałeś się na cmentarz, gdzie po raz kolejny chciałeś przebadać znajdujący się na środku grobowiec.

Nauczony doświadczeniem wyniesiony z poprzednich prób spenetrowania tej krypty, uzbroiłeś się w różaniec, spodziewając się spotkania tam nieumarłych. Los okazał się tym razem przewidywalny.



Wynik rzutu kostką przy wizycie w grobowcu - 3

Zostałeś zaatakowany przez Zombie. Zamiast z nim walczyć używasz swojej specjalnej zdolności, aby odpędzić je egzorcyzmami.


====================

Opuściłeś cmentarz z pustymi rękami. Poświęciłeś jeszcze godzinę na zbadanie północnej części grodu, również i tam nie odnajdując nic wartego uwagi, po czym powróciłeś do przygotowanego przez księcia obozowiska. Zarówno on, jak i inni twoi towarzysze spisali się na medal.

Twoi przyjaciele upolowali trzy zające, które miały posłużyć wam za główny składnik przygotowanej wieczorem zupy. Jeden z twoich kompanów znalazł również dobrze zachowany miecz, najwyraźniej należący do jakiegoś nieostrożnego podróżnika. Byliście uzbrojeni po uszy, dlatego zadecydowałeś, żeby zostawić go wśród ruin.



Znalazłeś nowy przedmiot - Miecz. Postanowiłeś nie zabierać go ze sobą.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #247 dnia: Sierpnia 09, 2011, 05:22:37 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką, korzystając ze zdolności swojego przyjaciela.

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #248 dnia: Sierpnia 09, 2011, 07:23:43 am »
Idę do lasu. Nic nie robię.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpnia 27, 2011, 11:32:17 pm »
Kolejny dzień zapowiadał się wyjątkowo dobrze. Byłeś najedzony i wypoczęty, a choć kres podróży wciąż był jeszcze daleko, byłeś dobrej myśli. Pogoda dopisała, pierwszy raz od dłuższego czasu zobaczyłeś bezchmurne niebo. Droga zaprowadziła cię tym razem na południe i dotarłeś nią do wielkiego lasu, który w czasie swej podróży zdążyłeś już dokładnie poznać.

Zdecydowałeś się obejść las w poszukiwaniu śladów czyjejś obecności - wiedziałeś jak łatwo się tu zgubić, w szczególności zimą, liczyłeś więc, że uda ci się odnaleźć jakieś godne szabrowania zwłoki niefortunnych podróżników. Na nic takiego niestety nie natrafiłeś, ale po raz kolejny udało się wam upolować kilka zajęcy na wieczerzę.

Nic się nie wydarzyło.

===========================

Tej nocy nie mogłeś spać, co było okolicznością dość niecodzienną. Do późnej godziny próbowałeś zaznać spoczynku, jednak poddałeś się w końcu, czując, że problem ten może być czymś więcej, niż zwykłą bezsennością. Opuściłeś swoje obozowisko w lesie, dorzucając do ogniska trochę drewna - dotarłeś na pobliską polanę, na której wyraźnie widać było rozgwieżdżone niebo. Było na nim jednak znacznie więcej niż gwiazdy.

Smuga bladego światła przecinała nieboskłon, płynąc nieregularnie, niczym rzeka, z południowego-wschodu na północ. Twoje wprawne oko od razu rozpoznało to niecodzienne zjawisko - był to Dziki Gon, orszak duchów, który raz na jakiś czas nawiedzał tą okolicę. Orszak zwiastował nastanie Dnia Duchów, niebezpiecznego okresu, w którym zmarli nawiedzają żyjących - osoby biegłe w magii, takie jak ty, mogły wykorzystać Dziki Gon na kilka niegodziwych sposobów.

Wypowiedziałeś rytuał i przywołałeś ducha z orszaku, pozwalając mu się opętać. Zjawa chciała ci chyba przekazać jakąś wiedzę, jednak gdy obudziłeś się rankiem, nie pamiętałeś nic z tego, co następowało po jej wezwaniu. Dzień Duchów minął, a ty, o ile wiesz, nie wyciągnąłeś z tego święta żadnych korzyści.



Wynik rzutu kostką przy Dniu Duchów: 3

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #250 dnia: Września 25, 2011, 11:05:34 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)
b) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru. Na tym obszarze znajdują się 2 Karty Przygody (Hełm i Skrzydlate Buty)

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #251 dnia: Września 25, 2011, 11:10:21 pm »
Rzucam spowolnienie na siebie.
Idę na równiny, stos 1.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 05, 2012, 09:45:27 pm »
Rankiem kolejnego dnia obudziłeś się w podłym humorze, którego sam nie potrafiłeś do końca uzasadnić. Być może dzień duchów miał na ciebie jakiś niewyjaśniony wpływ, może na twoją zmianę zachowania wpłynęło coś innego. Pogoda nie dopisywała, stare rany bolały bardziej, niż zwykle, w głowie szumiało ci dziwnie. Zawsze umiałeś radzić sobie z takimi problemami, ale tym razem to było coś innego, silniejszego. Chciałeś, aby ten dzień jak najszybciej się skończył, a tak się złożyło, że w tej właśnie chwili słabości mogłeś mieć na to wpływ. Rzuciłeś nieprzetestowane jeszcze zaklęcie na siebie i swoją drużynę, nim zdążyłeś przekonać siebie, że to zły pomysł.



Użyłeś Spowolnienia na samego siebie, ograniczając swój ruch tylko do jednego pola.

Ruszyłeś się na Równiny


================

Przekląłeś głośno i upadłeś na kolana, kiedy jasne światło oślepiło cię nagle. Analogicznie do czaru przyspieszającego, który skrywał cały świat w ciemności, to zaklęcie wzmacniało każde najsłabsze źródło światła, oślepiając cię nienaturalnym blaskiem. Całe niebo, które jeszcze przed chwilą było stalowo szare, świeciło jak gigantyczne słońce. Osłaniając oczy ręką ruszyłeś przed siebie, przez szparki między palcami obserwując fragmenty drogi, jaką obrałeś. Szedłeś na północ.

Po kilku godzinach marszu zaklęcie zaczęło słabnąć, w kilka minut zmieniając oślepiająco jasne niebo w czerń nocy. Zatrzymałeś się na środku równiny, przez kilkanaście minut nie widząc nawet palców własnej ręki. Dzień minął wyjątkowo bardzo szybko, choć uciążliwość tego zaklęcia sprawiła, że ten krótki spacer bardzo cię zmęczył. Ciągle w nie najlepszym humorze przygotowałeś obozowisko, jak tylko oczy przywykły ci do nocnych ciemności.

Długo męczyłeś się z rozpaleniem ognia na mokrym drewnie, które znaleźli twoi kompani. Cierpliwość opłaciła się jednak, po kilku minutach ogień z suchej trawy chwycił wreszcie gałęzie, które zaczęły cicho trzaskać. Rozpalenie ognia zawsze dawało niewielką satysfakcję, cenną szczególnie po tak trudnym dniu. Ta jednak trwała wyjątkowo krótko.

W jednej chwili ognisko wybuchło bez zapowiedzi, wyrzucając drewno na kilka metrów w górę, a ciebie i twoją drużynę posyłając na plecy. Ciemna postać stała w miejscu, w którym przed chwilą tlił się ogień - otrzepywała swój długi płaszcz. Mężczyzna rozejrzał się dookoła siebie, wolno obracając się w miejscu, dopiero po chwili zauważając ciebie podnoszącego się z ziemi.
- A, wybaczcie - powiedział nieznajomy, po czym machnął ręką na rozrzucone dookoła drewno, które natychmiast powróciło na swoje miejsce, układając się w równy stosik.
- Kim jesteś i czego chcesz - powiedziałeś, dobywając broni.
Mężczyzna pstryknął palcami, a ogień buchnął między gałęziami, zmieniając się w spore ognisko. Usiadł na pniu po drugiej stronie, uśmiechając się do ciebie. Miał czarną skórę - słyszałeś o takich ludziach, lecz nigdy wcześniej ich nie widziałeś.
- Usiądź, miałeś zły dzień - powiedział, a coś w jego głosie dawało ci do zrozumienia, że magik nie ma złych zamiarów - Może uda mi się to chociaż trochę zmienić.
Czarnoskóry pstryknął palcami po raz kolejny, a z ogniska wysypały się jasno połyskujące kule. Było ich razem siedem - sześć z nich czerwonych i jedna niebieska.
- Niebieska kula mądrości świeci samotna wśród czerwieni siły - uśmiechnął się nieznajomy - A kolor to tylko kolor! Można go dowolnie zmienić. Wystarczy tylko chcieć.

Dotknąłeś jednej kuli i ciarki przeszły po twoich plecach. Wiedziałeś, że to spotkanie może okazać się bardzo ważne. Nie miałeś zamiaru rozmawiać z nieproszonym gościem, ale mogłeś skorzystać z szansy, którą ci dał. Złapałeś za niebieskiej kulą i wrzuciłeś ją do ogniska, z którego po chwili wypadła identyczna kula, ale w kolorze czerwieni. Murzyn uśmiechnął się szeroko, zanim zniknął w obłoku szarego dymu.



Spotkałeś Magika i z jego pomocą zamieniłeś jeden punkt mocy (5->4) na punkt siły (8->9).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 05, 2012, 10:21:02 pm »
Będąc pod działaniem czaru Spowolnienie poruszasz się o 1 obszar w tej turze.

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został zbadany i znajduje się na nim 2 Karty Przygody (Grobowiec i Miecz).
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką, korzystając ze zdolności swojego przyjaciela.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2012, 10:36:53 pm wysłana przez Tantalus »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 05, 2012, 10:38:18 pm »
Ruiny. Ignoruję Miecz. Wchodzę do Grobowca, w ochronie egzorcyzmu.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 11, 2012, 05:04:21 pm »
Oślepiające światło obudziło cię o świcie kolejnego dnia. Wstałeś szybko, zdezorientowany nagłą iluminacją, dłuższą chwilę odkrywając, że spowalniające zaklęcie wciąż działa. Nie wiedziałeś czy to sprawka spotkanego wczoraj nieznajomego, czy też natury samego zaklęcia - czas dalej płynął wolno, uniemożliwiając ci podróż dalszą, niż na kilka mil.

Zdecydowałeś się kontynuować marsz na północ, widząc w oddali ruiny odwiedzanego często grodu. Po dwóch godzinach marszu dotarłeś na miejsce, ze zdziwieniem odkrywając, że minęło już południe. Szybko odnalazłeś miejsce, w którym nocowałeś kilka dni temu. Miecz, który odnalazł jeden z twoich kompanów, dalej leżał w pobliżu obozowiska.



Znalazłeś nowy przedmiot - Miecz. Postanowiłeś nie zabierać go ze sobą.

===================

Korzystając z ostatnich godzin jasności, postanowiłeś odwiedzić grobowiec - nie był już taki straszny, kiedy spowalniające zaklęcie praktycznie umożliwiało ci widzenie w ciemnościach. Zostawiłeś kompanom zadanie przygotowanie obozu, zaś sam udałeś się w głąb nietypowo jasno oświetlonego tym razem grobowca.

Zwiedziłeś go bardzo szybko, nawet uwzględniając spowolniony dla ciebie bieg czasu. Żaden ożywieniec nie odważył się ciebie zaryzykować, lecz w odkrytych komnatach nie znalazłeś nic wartego uwagi.



Wynik rzutu kostką przy wizycie w grobowcu - 4

Nic nie znalazłeś.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 13, 2012, 09:57:31 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Wojownik).
b) Wzgórza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 13, 2012, 10:13:09 pm »
Cmentarz, pomodlić się za zmarłych.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 17, 2012, 12:12:35 am »
Kolejnego dnia nie obudziło cię oślepiające światło - zaklęcie spowalniające przestało działać, a ty wciąż zastanawiałeś się, czy warto było w ogóle je na siebie rzucać. Mając świadomość tego ile czasu straciłeś, ruszyłeś szybkim krokiem w dalszą podróż, kierując się w stronę mostu nad Rwącą Rzeką. Przeszedłeś tego dnia większość tej drogi, przed wieczorem docierając na opuszczony cmentarz.

Znałeś doskonale to miejsce, odwiedzałeś je już wiele razy, jednak tym razem zauważyłeś niepokojące ślady ludzkiej aktywności. Hełm i magiczne buty, które odnalazłeś w jednej z krypt, zniknęły - jakiś podróżnik musiał je odnaleźć i wziąć ze sobą. Postanowiłeś wykorzystać porozmawiać z lokalnymi duchami na temat jego tożsamości. Niestety, duchy tej nocy nie chciały cię słuchać.

Wynik rzutu kostką podczas wizyty na Cmentarzu: 1

Straciłeś turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 20, 2012, 02:23:39 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim 2 Karty Przygody.
b) Równiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karty Przygody.
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).