Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ashley Riot

Strony: [1] 2 3 ... 21
1
Offtopic / Odp: Total offtopic
« dnia: Lipca 18, 2020, 10:30:23 pm  »
A może zrobią wreszcie wskrzeszenie Aeris jako poboczny quest. To byłaby dopiero zmiana względem pierwowzoru :D

2
Offtopic / Odp: Total offtopic
« dnia: Sierpnia 09, 2017, 10:52:27 am  »
A macie jakis pomysł na forum albo inną aktywność?

3
Offtopic / Odp: Total offtopic
« dnia: Września 16, 2016, 04:20:17 pm  »
Ja cudów nie zdziałam. Zabrałem się ponownie za poprawki na stronie, jak na forum coś nie działa to poproszę o zgłoszenie. Jak ktoś chce pisać to droga wolna :) Sam jestem zdziwiony, ze ktoś tu zajrzał w 2016 roku

4
Offtopic / Odp: Total offtopic
« dnia: Czerwca 22, 2015, 11:33:27 am  »
Cytuj
I jeszcze jedno. Ash - jeśli wierzysz, że oddasz "społeczności" możliwość tworzenia serwisu i to się uda, teksty będą miały sensowną jakość to niestety z doświadczenia podpowiadam - mylisz się niestety.

Mam jakiś nikły promień nadziei, choć widzę od miesięcy, że ludzie bez Squarezone mogą żyć. Może jeszcze uda nam się w jakiś sposób przyciągnąć ludzi i utrzymać minimalny poziom strony i dziennikarstwa.

Wiara w marzenia i pasja są wielkie, ale z czegoś trzeba wykarmić rodzinę, więc z czasem sam też może zrezygnuję, ale póki co jeszcze chcemy spróbować.

5
Offtopic / Odp: Total offtopic
« dnia: Czerwca 20, 2015, 06:02:10 pm  »
Może moje wprowadzanie zmian i usprawnień na Squarezone ma nadal ślimacze tempo, ale przez ostatni rok próbowałem wiele zmienić. Jak to Tantalus określił przed miesiące/lata temu chcemy się otworzyć na ludzi, czyli umożliwić pisanie/poprawianie/tworzenie treści wszystkim użytkownikom. Czy to się uda, czy znajdą się chętni, czy poziom będzie wystarczający, czy w ogóle jest sens? Zobaczymy, ale warto spróbować, dlatego to jeszcze robimy.

6
Offtopic / Odp: Total offtopic
« dnia: Czerwca 20, 2015, 11:12:26 am  »
Nie chciałbym nikogo osądzać za takie czy inne wybory. Przez lata pisaliśmy o grach Squaresoft, jRPG, tworzyliśmy treść i dyskutowaliśmy na forum. W przeszłości (10-20 lat temu) wszyscy z nas mieli więcej czasu. Teraz aktywność na każdym polu spada, ponieważ z wiekiem przybyło obowiązków (rodzina, praca, itp), a wolny czas jest absorbowany przez dziesiątki innych zainteresowań.

Nie mam pewności czy Squarezone byłoby kiedykolwiek znaczącym serwisem o wszystkich grach w skali kraju, ponieważ to wymaga pełnego zaangażowania, a takich serwisów było, jest i będzie wiele. Może o samych jRPG prędzej, ale do tego potrzeba ludzi. Wiedzą, o tym Ci, co kiedyś coś zrobili. Tantalus przez lata koordynował kwestie redakcji i strony. Musiolik miał młodzieńczy zapał i ambicje.

Osobiście pracuję i stać mnie na zabawę w prowadzenie strony o grach Square Enix. Bo tak naprawdę to zabawa. Nasze miejsce w sieci, które nie generuje zysków, a koszy finansowe i czasowe. Ale pewnie ze względu na swoje pasje, wspomnienia i przyzwyczajenia jeszcze ktoś tutaj zagląda.

7
Film / Odp: Największy shit jaki ujrzały wasze oczy
« dnia: Sierpnia 30, 2014, 01:08:56 pm  »
Brzmi jak "Atak dwugłowego rekina", który pływa po wyspie i atakuje ludzi. Klasyka kina bodajże z TV4, ale i tak bym to chętnie zobaczył, choćby urywki.

8
Square Enix... West? / Odp: Deus Ex: Human Revolution
« dnia: Listopada 20, 2012, 12:31:32 am  »
Ja bym zagrał tylko po to, żeby posłuchać na żywo tej muzyki. Dla mnie kawał technicznej, elektronicznej i surowej muzyki.

9
HELP / Odp: Vagrant Story HELP!
« dnia: Stycznia 07, 2011, 01:32:54 pm  »
Zdobyć nie wiem, ale możesz wykuć łącząc Wakizashi (Hagane) + Holy Win (Damascus).

10
Ogłoszenia / Odp: Domena squarezone.pl 2006
« dnia: Marca 21, 2009, 07:38:55 pm  »
Może w przyszłości się skłonimy ku takiemu czemuś. Zależy ile kosztuje utrzymanie takiej usługi PayPal, bo nie jestem z tym zaznajomiony.

11
Ogłoszenia / Odp: Domena squarezone.pl 2006
« dnia: Marca 20, 2009, 03:09:34 pm  »
No i przyszła panowie i panie ta jakże wielce oczekiwana chwila. Znowu pora na zbieranie datków, aby SquareZone trwało po wieczne czasy. Domena została już przedłużona na kolejny rok z mojego budżetu.

Jeśli redaktorzy, aktywni członkowie forum lub zwykli użytkownicy pragną wspomóc nasz serwis to mogą zgłaszać się do mnie na PW.

Z góry dziękujemy za wsparcie.

12
Granie a gadanie / Re: FF XII na PC?
« dnia: Lutego 19, 2009, 10:43:35 pm  »
test

13
HELP / Odp: Final Fantasy XII HELP!
« dnia: Września 15, 2008, 11:26:26 pm  »
Pogoda zmienia się z czasem, pójdź z jednego miasta do drugiego, poczekaj trochę, a pora sucha przejdzie w deszczową i na odwrót.

14
HELP / Odp: Final Fantasy XII HELP!
« dnia: Lipca 29, 2008, 06:10:06 pm  »
Ołtarze na mapie wyglądają jak gwiazdy. Istotne jest, aby w pierwszej części uruchomić ten środkowy, który jest najbliżej wejścia do terenu. Następnie ten na południowym wschodzie i południowym zachodzie. W nowej planszy uruchamiamy ponownie centralny i ten na południowym zachodzie. Jako ostatni uruchamiamy jeden z dostępnych ołtarzy. W centralnej części znajduje się skrzynka. Ja znalazłem w niej tarczę (Evade +90), ale Ty możesz znaleźć coś innego. Kiedy uruchomimy 6 ołtarzy, podchodzimy do drzwi w południowo-zachodniej części i wzywamy Beliasa. Teraz należy wybrać drugą opcję, a wrota staną otworem.

Wracając do poprzednich postów to Reverse odwraca działanie ataków, jak i magii. Kiedy rzucimy Reverse na naszą postać to ataki przeciwników będą daną postać leczyć. Jednak próba rzucenia czaru leczącego przy statusie Reverse powoduje obrażenia.

Przydatne to jest tylko po rzuceniu na naszą postać, która zbiera masę obrażeń (np. status Lure). Wówczas nie musimy się martwić o leczenie takiej postaci, bo ataki przeciwnika automatycznie leczą postać.

15
Final Fantasy X-XII / Odp: FF12 co wy na to?
« dnia: Marca 23, 2008, 05:19:22 pm  »
Ja ostatnio włączyłem sobie FFIX, od 3 płyty, aby sprawdzić polskie tłumaczenie. Spędziłem kilka godzin przy grając w Tetra Master i zrezygnowałem po kilku godzinach walk. Pamiętałem mniej więcej, co zrobić i gdzie iść, bo przeszedłem już FFIX dwukrotnie, ale granie w wersję spolszczoną wprowadza wielki bałagan. Tu znowu pojawia się pytanie o sens tłumaczenia takich rzeczy jak nazwy własne, nazwy bronie, wyposażenia i przedmiotów. Moim zdaniem wystarczy przetłumaczyć dialogi, aby nie kumaci gracze mogli zrozumieć historię, ale znalezienie jakichkolwiek statystyk czy informacji do wyposażenia, które ma teraz polską nazwę jest niemożliwe. Jeśli chodzi o granie w w grę to jednak tylko po angielsku.

FFXII to nawet po japońsku przeszedłem, ale drugi raz już zdobywałem wszystko po angielsku. Moim zdaniem ze zdobywaniem niektórych rzeczy w dwunastce to Square Enix przesadziło. Po co komu Wyrmhero Blade jeśli nie ma już nawet gdzie go wykorzystać.

16
Ogłoszenia / Odp: Banner SquareZone
« dnia: Lutego 29, 2008, 11:34:55 pm  »
Wszyscy mają takie piękne sygnaturki, a bannera nie potrafią zrobić małego bannera. Ja nie mam żadnego pomysłu, ani czegokolwiek co mogłoby się kojarzyć z naszą stroną w jakiś sposób. Proponuje Ci MarvelliX próbować, a może Ci nawet coś wyjdzie, ale coś lepszego niż te obecne...

17
Final Fantasy X-XII / Odp: FF12 co wy na to?
« dnia: Września 27, 2007, 10:41:26 pm  »
Jesli chodzi o to co pisałes ARD odnosnie szkieletów w Nebreus Dreadlands to jest to teren na północnym zachodzie, do którego prowadzi ukryte przejscie. Rzeczywiscie jest tam kilka szkieletów i ciągle pojawiaja się nowe, które notorycznie zarzuczaja sobie reflect. Osobiscie pakowałem w kilku miejscach podczas przechodzenia gry, ale jesli chce sie naprawde podbic level to w hene mines (po zdobyciu conajmniej 10 esperów) sa nietoperze, ktore dają po +3000 EXP dla postaci... W wczesnym etapie gry mozna zmierzyc się z trzema takimi w henne mines od strony feywood.

W ciagu 6 godzin podpakowałem w henne 3 postacie z 20 na 50 level, a 3 z 89 na 92. Lepszego miejsca nie znalazlem, a i szukac mi sie juz nie chce.

Jesli chodzi o zdobywanie markow i esperów, czy wykonywanie innych side questów to dobrym momentem jest ukonczenie podrózy do Guruvegan, poniewaz mamy spory level i przydatne czary (hastega, itp), ale wczesniej tez sie da wykonac niektore questy.

Czy ktos zdobył Touresol ?

18
Final Fantasy X-XII / Odp: Final Fantasy XII - Trivia
« dnia: Września 17, 2007, 03:52:08 pm  »
Jakie przeciwników przywołuje Shadowseer podczas walki? Wymieńcie wszystkich

19
Final Fantasy X-XII / Odp: FF XII - Jak oceniasz system walki?
« dnia: Września 12, 2007, 10:09:12 am  »
Rzeczywiscie Gambits to swietna rzecz, ale po kolei. Na poczatku grałem na Wait Mode z najwieksza szybkoscia gry, czasami zwalniajac predkosc podczas trudniejszych starc z bossami. W dalszym etapie gry, kiedy biegałem po pustyni czy innej części Ivalice z leszczami jako przeciwnikami, ustawiłem sobie Foe:HP=100% -> Steal i Ally:Leader's target -> Attack, aby przyjemniej sie biegało po tych obszarach. Ogólnie z Gambit System korzystałem tylko do okradania przeciwników i atakowania pozostałymi członkami druzyny, ale w momecie kiedy mamy do dyspozycji czary Bubble, Bravery, Hastega to system gambitów strasznie ulatwia sprawe. Biegam sobie po Subterra i postacie na wzajem zakladajac sobie hastega, protectga, shellga + bravery, faith i bubble kazdy sobie z osobna. jeszcze tylko float na koniec i mozna sobie przemierzac ciemnosci Subterry, a kiedy jakis czas sie skonczyc to postac go rzuca. koniec z mozolnym zakladaniem pozywynych stautów na kazdego.

Ogólnie rzecz biorąc jesli włąsciwie ustawi sie Gambity dla zawodników to wówczas mozna grac na active system, ale wtedy wprowadzenie czegos recznie moze byc naprawde trudne. Przy redukcji czasu -30% z Licence Board, zwiekszeniu szybkosci przez Battle Speed oraz zwikszeniu szybkosci przez Cat-ear Hood jesli dobrze pisze Speed +50 to inne postacie moga wykonac kilka kolejek zanim my wyprowadzimy akcje.

Jesli chodzi o License Board to tez jest fajnie, a najlepsze są znikające pola Quickenins dla pozostałych zawodników, które można łatwo odszukac na planszy i rozplanowac ich zdobycie przez cała druzynę, tylko ile osob spośród Was wiedziało o ich istnieniu, dopóki przypadkiem nie odkrysliscie któregos z nich?

Nie podoba mi sie jeszcze to ze na Bazaarze nie wiem co kupuje jako Bla Bla Bla albo co zawiera ta paczka, dopiero jak kupie okazuje sie ze to potiony czy inne badziewia. Reszta jest super, a FF12 jest naprawde rozudowany.

20
Final Fantasy X-XII / Odp: FFXII - ZODIAC SPEAR dla wszystkich
« dnia: Września 12, 2007, 09:48:41 am  »
Rzeczywiście metoda troche inwazyjna, ale dla osob, ktore przypadkiem otwierały wszystko co popadnie (np. ja podczas przechodzenia japonskiej wersji) to moze byc przydatne. No ale trzeba miec jeszcze AR albo innych cheatmaker. Osobiscie mogłbym nie miec tej broni, bo w FF12 podczas pierwszego podejscia sporo sie wypakowalem (120h), ale Zodiac Sprear nie zdobyłem. W wersji amerykanskiej mam okolo 90h i juz zdobyłem tyle co w japonskiej, a nawet wiecej. Nie tylko dzieki Zodiac Spear, ale w duzej zasludze dzieki niej. Jesli ktos ma zamiar zdobywac dodatkowe czary, bronie, akcesoria to warto sukcesywnie wykonywac Mark Hunt. Wówczas znika nawet problem róznych słabosci podczas przechodzenia kolejnych bossow, gra staje sie duzo przyjemniejsza.

Wracając bardziej do tematu to mozliwosc zdobycia Zodiac Spear powinna byc tylko bez uwzgledniania skrzynek. Idziesz do necrohol of nabudis i wyciagasz bron z danej skrzynki. Zeby przejsc tamtych przeciwnikoów trzeba byc +30 Lv, wiec i tak bedziemy juz po większym etapie naszej przygody, a do tego jest to całkiem opcjolnalny kierunek więc, jest duza szansa ze nawet tam nie zajrzysz podczas zwyklego przechodzenia gry.

Strony: [1] 2 3 ... 21