Autor Wątek: Poszukiwacz 9 - Elf  (Przeczytany 12460 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Poszukiwacz 9 - Elf
« dnia: Styczeń 11, 2011, 12:05:26 am »
Otworzyłeś oczy i wyprostowałeś się na łóżku, dysząc ciężko. Twoje czoło jest mokre od potu, pomimo tego, że od wielu dni pogoda jest mroźna, a wiatr niesie zapach szybko nadchodzącej zimy. Obudził cię koszmar, nocna mara szybko ulatująca w zapomnienie. Skupiłeś się, sięgając w głąb pamięci, cofając się pamięcią, grzebiąc w przemijających obrazach. Wiedziałeś, że jest tam coś ważnego, coś, co może zmienić twoje życie. Twoje sny nigdy cię nie zmyliły.

Pamiętasz obraz masakry, obraz świata skąpanego w krwi niewinnych, obraz bólu i niewoli. Wizja zwycięstwa zła ostatecznego, czystego chaosu, który z każdą chwilą rośnie w siłę. Twój lud wiele przeżył, sam masz na karku kilkaset lat i w swoim życiu widziałeś wiele zła, które zostawiało w ludziach piekące blizny, ale które przemijało z czasem, ustępowało. To zło wydaje się nie słabnąć - od czasu zniknięcia maga Claudiusa, który rządził Wszechkrainami za pomocą Korony Władzy, cały świat zdaje się coraz szybciej pędzić ku zagładzie. To przed nią ostrzegał cię sen. Wskazał ci, że nadszedł czas działania. Nie możesz dłużej czekać.

O świcie zebrałeś swój skromny dobytek, pożegnałeś się z mieszkańcami wioski ukrytej głęboko w twoim lesie, po czym wyruszyłeś na jego skraj. Tylko ty możesz powstrzymać świat przed zniszczeniem, a nie osiągniesz tego samym czekaniem.

Elf dołącza do wyścigu!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2012, 11:01:58 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2011, 01:02:49 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
b) Ruiny - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2011, 01:13:16 am »
udaję się do wioski i odwiedzam mędrca, do którego to zapewne starszyzna wioski elfów mnie wysłała w pierwszej kolejności na konsultacje zawodowe :f
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2011, 03:58:17 pm »
Twoim pierwszym przystankiem była wioska na południu od lasu. Ludzie dawno nie widzieli tam elfów, ale wiedziałeś że będą ci przychylni. Dotarłeś tam przed zachodem i zapytałeś spotkanych na ulicy ludzi o mędrca ze wzgórza, którego odwiedzić radziła ci elfia starszyzna. Był to podobno człowiek o wielkiej wiedzy i magicznych zdolnościach, którego rady i wróżby zawsze się sprawdzały.

Z niedowierzaniem przyjąłeś do wiadomości fakt, że mędrzec nie żyje. Zmarł kilka dni temu, niedługo po tym, jak nawiedził go jakiś upiorny demon. Choć wieśniacy zorganizowali obławę, potwór zniknął w ciemnościach, zostawiając starca słabego i przerażonego. Nie mogłeś już liczyć na jego mądrości i żałujesz, że twoja podróż rozpoczęła się w tak złych okolicznościach.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Mędrca: 3

Zostałeś zignorowany.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 15, 2011, 01:45:51 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2011, 04:16:05 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2011, 01:44:00 pm »
no to tam... pola...
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 20, 2011, 05:57:23 pm »
Skierowałeś się na północ i przed zachodem dotarłeś w region warzywnych pól i sadów na północ od ruin Ers Armante, dawnej fortecy ludzkiej z czasów Zjednoczenia. Z oddali obserwowałeś ponure gruzowisko, które pozostało po tym dawnym forcie, ze smutkiem uświadamiając sobie jak wszystko dookoła przemija. Ledwo pamiętasz tamte czasy i zastanawiasz się jakie historie krążą o tym miejscu wśród ludzi, którzy z całą pewnością dawno już zapomnieli o bohaterach z przeszłości.

Dotarłeś do niewielkiej wioski, niedaleko której postanowiłeś się zatrzymać. W jej pobliżu spotkałeś starszego mężczyznę, który na twój widok przywitał cię w języku Eltharin, którego zna dziś jedynie garstka ludzi. Porozmawiałeś z nim, zaintrygowany, dowiadując się, że jest czarnoksiężnikiem, który handluje zaklęciami i magicznymi talizmanami. Nie potrzebowałeś żadnych magicznych przedmiotów, ale pomyślałeś, że czar mógłby ci się przydać w podróży. Dobiłeś targu z magiem i nabyłeś u niego magiczny zwój.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 21, 2011, 04:15:54 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 21, 2011, 05:12:19 pm »
idę na równiny i przy okazji używam czaru by zwiększyć asortyment przyjaciół o jednorożca uszczuplając jednocześnie asortyment przyjaciół gladiatora
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 23, 2011, 07:47:43 pm »
Zastanowiłeś się chwilę, po czym postanowiłeś wykorzystać nabyte wcześniej zaklęcie. W nocy wypowiedziałeś jego formułę, kierując je wobec najbliższego z twych oponentów, a efekt czaru przeszedł twoje najśmielsze oczekiwania.



Użyłeś zaklęcia Mesmeryzm, aby odebrać Gladiatorowi jego przyjaciela - Jednorożca!



====================

Nogi tego dnia zaprowadziły cię na północny-zachód. Szedłeś wzdłuż wyludnionego o tej porze roku traktu, który prowadził w stronę wielkich, ludzkich metropolii. Trawy mijanych równin skryły się dawno pod warstwą lekkiego śniegu, który z wolna zaczął pokrywać już tą część krainy. Marsz zakończyłeś po dotarciu do skrytej wśród wzgórz, nadrzecznej wioski.

Jedna rzecz wyróżniała ją spośród innych mijanych mieścin. Jej centrum stanowiło wielki plac, na którym codziennie sprzedawano i kupowano najróżniejsze dobra - to miasteczko targowe. Wiedziałeś, że mógłbyś kupić tu wiele przydatnych w podróży przedmiotów, jednak w tej chwili na żaden z nich nie było cię stać.



Natrafiłeś na targowisko, jednak nie masz pieniędzy na dokonanie na nim zakupów.

===================

Około południa dnia następnego zostałeś napadnięty przez potężnie zbudowanego wojownika. Nie miałeś do obrony niczego oprócz noża, jednak twoja sprawność fizyczna była wystarczająco dobra, aby wybić go z rytmu i wprowadzić własne ciosy....



Rozpocząłeś walkę z Gladiatorem.

Twoja skuteczność: 3 (siła) + 1 (przyjaciele) + 6 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Gladiatora: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 7

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałeś Gladiatorowi jeden z jego przedmiotów - Zbroję!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2011, 03:19:31 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2011, 03:20:57 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na zachód) - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Równiny (droga na wschód)- teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 24, 2011, 03:28:14 pm »
idę na zbadane równiny. Przygoda!
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2011, 03:55:37 pm »
Uciekłeś od oszołomionego gladiatora po zdobyciu w walce jego zbroi. Była trochę za duża na ciebie, ale wiedziałeś, że to kwestia drobnych poprawek, a jej właściwości ochronne były dla ciebie dużo ważniejsze niż wygoda. Ruszyłeś na zachód, pokonując tego dnia wiele mil. Zmęczony zatrzymałeś się na równinach niedaleko skalistych wzniesień, rozbijając obozowisko nad rzeką.

Podczas marszu odkryłeś niewielką chatkę położoną w pobliżu twojego obozu. Poszedłeś na zwiad, chcąc sprawdzić czy jest zamieszkana, a jej gospodarz wyszedł ci na spotkanie. Był starszym mężczyzną z pogodną twarzą, a noszona przez niego szata zdradzała, że z zawodu jest magiem. Przywitał cię mówiąc, że długo czekał na twoje przybycie, i że ma dla ciebie prezent.

Nie rozumiałeś co się dzieje, ale zastanowiłeś się nad słowami, które usłyszałeś od starszych ze swojej wioski. Może to jest ten mędrzec, do którego miałeś się udać? W ich przepowiedni nie było nic o wiosce, którą odwiedziłeś pierwszego dnia swojej podróży. Mag okazał się bardzo pomocny i, oprócz poczęstowania cię jadłem i herbatą, wręczył ci zwój z magicznym zaklęciem. Powiedział, żebyś odwiedził go znowu, a ten będzie miał dla ciebie kolejny dar. Podziękowałeś mu i odszedłeś do swojego obozowiska, analizując czarodziejski pergamin.



Spotkałeś maga i otrzymałeś od niego nowy czar.



=================

Postanawiasz nie czekać z wykorzystaniem zaklęcia, wiedząc jak ulotna jest taka magia. Skierowałeś wzrok za rzekę i wypowiedziałeś zaklęcie, posyłając je w siną dal.



Smok został zniszczony.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2011, 03:24:56 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 28, 2011, 02:51:36 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wzgórza  - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 29, 2011, 11:38:05 am »
pola, karta, stos 3
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 30, 2011, 08:51:23 pm »
Po wizycie u maga i po rzuceniu zaklęcia udałeś się na północ, zatrzymując się w pobliżu miasta. Nie miałeś jednak zamiaru wchodzić między podmiejskie wioski, nie chcąc wzbudzać niepokoju swoją obecnością - zatrzymałeś się w niewielkim lesie na południu, resztę wieczoru spędzając na jego przeczesywaniu.

Dzięki swojej znajomości wszelkich lasów, poszukiwania poszły ci szybko i sprawnie. Odkryłeś w ich trakcie niewielką grotę, sprytnie zakamuflowaną za zwalonym drzewem - wiedziałeś, że nie mogła należeć do żadnego zwierzęcia, a znaki na skale sugerowały, że ktoś dawno temu tu był. We wnętrzu odnalazłeś trochę starych ubrań i narzędzi, które nigdy ci się nie przydadzą, jednak wśród tych bezużytecznych przedmiotów odnalazłeś zwinięty pergamin. Okazał się być bardzo starą mapą, a z jej opisu przeczytałeś, że pokazuje ona drogę przez kopalnie gdzieś w Ognistych Górach. Zabrałeś ją ze sobą czując, że może ci się kiedyś przydać.



Znalazłeś nowy przedmiot - Mapę!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 01, 2011, 04:50:39 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 01, 2011, 05:22:54 pm »
spróbujemy szczęścia u czarodziejki w mieście...
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 03, 2011, 08:08:04 pm »
Wraz ze zdobytą mapą udałeś się na zachód, po kilku godzinach trafiając między mury największej ludzkiej metropolii w tym regionie. Wynająłeś pokoik w niewielkiej karczmie i udałeś się na poszukiwanie czegoś pomocnego, wąskie oczy i szpiczaste uszy chowając pod głębokim kapturem. Twoją uwagę zwrócił szyld nad drzwiami jednej z kamienic, z którego dowiedziałeś się o zamieszkującej ją czarodziejce imieniem Fabienne Le Fay. Zapukałeś i wszedłeś do jej atelier, chcąc uzyskać jej rad.

Twoje pojawienie nie wzbudziło w młodej wiedźmie spodziewanych emocji. Powiedziała, że widziała już w życiu bardzo wiele elfów, choć faktycznie od pewnego czasu spotyka ich coraz rzadziej. Nim zacząłeś poddawać w wątpliwość młody wiek czarodziejki, tak podeszła bliżej i zamarła zdziwiona, dostrzegając coś w twoich oczach. Złapała cię za głowę, dokładnie przyglądając się twojej twarzy i oczom w kształcie migdałów, po czym szybkim krokiem podeszła do jednej ze swoich szafek, przegrzebując ją w poszukiwaniu czegoś. Tym czymś okazała się wisior z wielkim, nieforemnym kryształem, który trzymając w dłoni zbliżyła do ciebie. Stałeś zamurowany, nie wiedząc co zrobić, kiedy kamień zaczął emitować słabe, zielone światło, ku niewyjaśnionej radości wiedźmy.

Fabienne próbowała tłumaczyć ci co w tobie odkryła, jednak niewiele zrozumiałeś z jej słów. Wydaje ci się, że widziała w tobie coś w rodzaju reinkarnacji jakiegoś jej tragicznie zmarłego przyjaciela, choć używała fachowych zwrotów jak "thaumiczne sprzężenie" i "promieniowanie dyskretne", które niewiele ci powiedziały. Gdy wychodziłeś z jej pracowni miałeś w głowie więcej pytań niż odpowiedzi, choć za sprawioną jej radość wiedźma wręczyła ci uponinek w postaci zwoju z zaklęciem, którego ona najwyraźniej już nie potrzebowała.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 6

Otrzymałeś nowe zaklęcie!


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 03, 2011, 08:29:05 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).