Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 27550 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 18, 2010, 10:17:56 pm »
Minąłeś skaliste wzniesienia, wstępnie oceniając je jako niewarte odwiedzenia. Może i widać z ich szczytów duży kawał krainy, ale wspinaczka byłaby trudna, a nie wiesz co żyje w ukrytych kotlinach i pieczarach. Po drodze prowadzącej przez szczyty wzgórz trafiłeś w końcu na trawiaste równiny.

Rozbiłeś obóz nad jednym z dopływów Rwącej Rzeki, płynący gdzieś z nieodległych skał i pokrywającego ich zachodnie zbocze iglastego lasu. Rzeczka jest na tyle płytka, że można ją przechodzić pieszo bez zanurzania głowy. Udało ci się złowić w niej kilka ryb za pomocą naostrzonego kija. Pod wieczór jednak znalazłeś w niej coś więcej, niż tylko jedzenie. Kiedy smażyłeś ryby nad ogniskiem zobaczyłeś jakiś spory, poruszający się kształt poruszający się szybko po powierzchni rzeki. Okazał się być topielcem - niewielkim humanoidem kurczowo trzymającym się płynącego z nurtem pnia. Wszedłeś do wody w samą porę aby wyłowić skrzata - dla ciebie rzeka była płytka, on jednak mógłby w niej utonąć nawet mają dwa razy więcej wzrostu.

Skrzat opowiedział ci, że gobliny napadły na jego wioskę w środku puszczy i on prawdopodobnie jest jedynym ocalałym. Poprosił cię, abyś pozwolił mu ze sobą podróżować, gdyż nie ma gdzie się udać. Po długim namyśle zgodziłeś się, jednak zarzekłeś się, że nie zgadzasz się, aby leprechaun chował się za tobą w trakcie każdej walki - jeżeli chce z tobą podróżować, musi się nauczyć walczyć. Uzbroiłeś go w oszczep, którego wcześniej użyłeś do łowienia ryb i pierwszy trening zaczęliście jeszcze przed zmrokiem.



Znalazłeś nowego przyjaciela - Skrzata! Wytrenowałeś go i może pomagać ci w walce.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 19, 2010, 04:49:52 pm »
Nowy kompan szybko łapie zasady walki, lecz jego krótkie nogi utrudniają szybki marsz. Po dodaniu do tego przerw na trening zrozumiałeś, że dziś nie przejdziesz dalekiej drogi.

Otacza cię dość trudny teren. Na północy widnieje puszcza i nie wiesz co może się w niej czaić. Na południu znajdują się skały, o którym wiesz, że stanowi niebezpieczne miejsce.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2010, 06:36:13 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 19, 2010, 10:27:49 pm »
zapuszczam się w puszczę (stos 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 20, 2010, 12:49:29 am »
Nie chcesz ryzykować trudnej wspinaczki i postanowiłeś spenetrować puszczę. Oba obszary były potencjalnie niebezpieczne, ale postanowiłeś wybrać nieznane niebezpieczeństwo zamiast znanego. Wkrótce miałeś pożałować tej decyzji.

Zagłębiłeś się w las po południu i już od kilku godzin szwendasz się po nim, szukając drogi wyjścia. Wszystkie drzewa, wszelkie punkty orientacyjne wyglądają identycznie i masz wrażenie, że kręcisz się w kółko. Do tego wciąż czujesz czyjś wzrok na plecach. Maszerowałeś do wieczora, powoli uświadamiając sobie, że zgubiłeś się w tym lesie i to nie tylko ze względu na swoją mierną umiejętność odnajdywania kierunku - to pułapka.

Wieczorem, kiedy zmęczony podróżą zatrzymałeś się przy konarze poczułeś, jak nagle opada temperatura powietrza. Cokolwiek sprowadziło cię w to przeklęte miejsce było w pobliżu. Wróg zmaterializował się kilka chwil później - unosząca się w powietrzu, zakapturzona zjawa trzymała w ręku zakrzywioną szablę. Wiedziałeś, że tego wroga nie możesz dźgnąć ani kopnąć - tym razem do walki stanęła twoja silna wola i umysł.



Rozpocząłeś walkę z widmem

Twoja skuteczność: 2 (moc) + 6 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 5 (moc) + 2 (rzut kostką) = 7 (jebany farciarz ;( )

Zwyciężyłeś w walce! Widmo (moc 5) zostaje dodane do twoich trofeów
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2010, 01:19:44 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 20, 2010, 04:03:54 pm »
Po ciężkiej, cudem wygranej walce z duchem udało ci się w końcu wydostać z puszczy. Popędziłeś skrzata i ruszyłeś w dalszą drogę.

Na południu, daleko za skałami widzisz zbudowaną na wzgórzu kaplicę. Nigdy jednak nie byłeś specjalnie uduchowiony i nie sądzisz, żeby dobrze tam przyjęli kogoś o twoich przekonaniach i przeszłości. Pozostaje jeszcze droga na północny-wschód, w kierunku wzgórz za miastem.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - wejście na obszar oznacza stratę punktu wytrzymałości.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 20, 2010, 04:41:36 pm »
Wzgórza (stos 1)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 20, 2010, 05:08:46 pm »
Droga na wzgórza nie była trudna, jednak po drodze natknąłeś się na wiele śladów świadczących o tym, że wiele osób przechodziło tędy ostatnimi dniami. Choć jesteś przekonany, że poradzisz sobie z prawie każdym uzbrojonym agresorem, ciężka przeprawa ze Zjawą nauczyła cię, że w walkach psychicznych nie jesteś jeszcze aż taki wprawny jak w wojaczce mieczem. Postanowiłeś nie ryzykować konfrontacji i rozbić obóz w miejscu maksymalnie ukrytym przed oczyma ewentualnych podróżników - było to szczególnie trudne wśród wzgórz.

Udało ci się natrafić na ruiny jakiejś dawnej strażnicy albo wieży obserwacyjnej. "Ruiny" to może zbyt dużo powiedziane - konstrukcja stanowiła zrujnowany, kamienny, dziurawy mur o wysokości kilku metrów, zamykający się w kwadracie o pięciometrowym boku. Schronienie nie stanowiło może zbyt dobrej fortyfikacji, ale przynajmniej miałeś pewność, że rozpalone we wnętrzu ognisko nie będzie dostrzeżone przez ewentualnego agresora. Nie mogłeś się jednak pozbyć uczucia, że coś jest nie tak.

Późną nocą, kiedy kończyła się twoja warta i miałeś wybudzać skrzata aby przejął posterunek, zwróciłeś uwagę na dziwną grę cieni na przeciwległej ścianie. Początkowo myślałeś, że kształty te po prostu ci się wydawały, że to znak, że jesteś senny, lecz gdy nagle cień pojawił się na dobrze oświetlonej powierzchni ściany miałeś pewność, że coś jest nie tak. Istota urosła i przybrała kształt konnego rycerz z wyciągniętą bronią. Choć wróg był płaski i nie mógł ci w żaden sposób zagrażać, zauważyłeś, że każdy cios, który zadany twojemu własnemu cieniowi jest dla ciebie bolesny. Wyciągnąłeś broń i podjąłeś tą przedziwną walkę, nakierowując swoją sylwetkę w kierunku wroga.



Rozpocząłeś walkę z cieniem

Twoja skuteczność: 2 (moc) + 4 (rzut kostką) = 6
Skuteczność wroga: 2 (moc) + 2 (rzut kostką) = 4

Zwyciężyłeś w walce! Cień (moc 2) zostaje dodane do twoich trofeów

Dzięki twoim zwycięskim walkom z duchami twoja moc urosła o jeden punkt (2->3)!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2010, 05:09:17 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 22, 2010, 01:30:19 am »
Przeprawa z cieniem była wymagająca, ale pokonałeś wroga. Wydaje ci się, że powoli zaczynasz rozumieć na czym polega walka psychiczna i teraz będziesz już umiał sobie w niej lepiej radzić. Pora ruszać dalej, w szczególności, że pogoda się wyjątkowo psuje.

Kierując się na zachód będziesz mógł spokojnie minąć miasto i dojść na interesująco wyglądające równiny na południu od niego. Wygląda na wyjątkowo dobre miejsce do rozbicia obozu, lecz masz wrażenie, że nie ty jeden zwróciłeś na to uwagę. Możesz też uniknąć burzy idąc na wschód i eksplorując pola w okolicy gospody.

a) Równiny (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2010, 12:44:48 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 22, 2010, 08:19:13 am »
idę na Równiny i wybieram kartę (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 22, 2010, 01:18:32 pm »
Rozbiłeś się na trawiastych równinach. Deszcz zaczyna być coraz silniejszy, ruszyłeś więc w kierunku niewielkiego lasu na zachodzie, próbując się przed nim skryć. Pogoda pogarsza się z każdą minutą, a wiatr wiejący z północy przeszywa cię dreszczem. Jutro będą paskudne warunki do podróży.

Część drogi pokonałeś dróżką prowadzącą z miasta przez lasek. Pokonałeś kilkaset metrów i w głębi lasku zobaczyłeś nienaturalnie wyglądające zwalone drzewo blokujące dalszy marsz. Widząc gęste krzaki po obu stronach drogi doskonale wiedziałeś co się szykuję - ktoś rozstawił tu wyjątkowo oczywistą pułapkę. Podszedłeś bliżej, ciekaw jak silny okaże się czający się na ciebie rozbójnik. Gdy tylko dobyłeś miecza rzucił się na ciebie, a okazał się być wyjątkowo wprawny w walce.



Rozpocząłeś walkę z rozbójnikiem. Postanowiłeś walczyć bez pomocy Skrzata.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 6 (rzut kostką) = 10

Przegrałeś walkę. Próbujesz bronić się za pomocą hełmu.

Obrona nie udana (1)! Tracisz punkt wytrzymałości (5->4).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2010, 11:52:30 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 22, 2010, 07:44:27 pm »
Nie doceniłeś przeciwnika i ranny uciekłeś przed nim w śnieżną zawieruchę. Początkowo miałeś wrażenie, że zgubiłeś się, ale chwilowe rozpogodzenie ukazało dwa punkty orientacyjne według których możesz nawigować.

Pierwszym wybijającym się z zamazanego horyzontu miejscem są skalne szczyty na południu - pewnie mógłbyś znaleźć wśród nich jakieś zaciszne, osłonięte od wiatru miejsce, ale nigdy nie byłeś dobry we wspinaczkach, a góry w taką pogodę potrafią być szczególnie niebezpieczne. Bezpieczniej byłoby iść na północ, w kierunku puszczy - ona również powinna osłonić cię od wiatru, a towarzystwo leśnego skrzata ułatwi ci uniknąć ewentualnych konfrontacji.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie podejmować rzutu dzięki jeden ze swoich specjalnych umiejętności.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Barbarzyńca).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 23, 2010, 12:33:53 am »
udaje się na puszcze ciągnę kartę (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 23, 2010, 01:31:48 am »
Zatrzymałeś się w puszczy, przeczekując śnieżycę w cieniu drzew. Przemarzłeś na wskroś i ledwo udało ci się rozpalić ognisko w tym mrozie. Odechciewa ci się podróży od tej parszywej pogody.

Około zachodu słońcu na chwilę się rozpogodziło. Wdrapałeś się na wzniesienie i spojrzałeś na północny-wschód, w kierunku, z którego nadleciała ta przeklęta zamieć. Przekląłeś siarczyście - to co widzisz wcale cię nie cieszy. W oddali trzaskają pioruny i wszystko wygląda na to, że zanim pogoda się polepszy, znacznie, znacznie się pogorszy...



Nadciąga burza. Jej efekt odczuwalny będzie w 12 kolejce.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 23, 2010, 08:02:16 pm »
Twoje obawy się potwierdzają. Jutrzejszy dzień będzie prawdziwie paskudny. Musisz się śpieszyć, jeżeli chcesz znaleźć jakiejś miejsce do przeczekania tej pogody - kiedy zacznie się burza nigdzie nie zawędrujesz...

Rozsądek podpowiada ci udanie się na północ, w kierunku podgrodzia miasta i okalających go pól. Obawiasz się spotkania z innymi poszukiwaczami, ale co gorszego może ci się przytrafić od tej paskudnej zamieci? Jesteś też potwornie wnerwiony na rozbójnika, któremu udało się pokonać cię w walce wręcz. Jesteś pewien, że skurwysyn miał nieziemskie szczęście i aż cię świerzbi żeby wrócić na równiny na południu i spuścić mu lanie.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

1) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Rozbójnik).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 24, 2010, 11:04:15 am »
pola (stos 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 24, 2010, 02:36:06 pm »
Na polach zamieć jest dużo silniejsza, a wiatr się wzmaga. Nie byłoby to jeszcze takie złe, gdyby nie fakt, że idziesz w jego przeciwnym kierunku - kilka razy traciłeś równowagę i wciąż masz wrażenie, że poruszasz się w miejscu.

Widzisz, że marsz w stronę podgrodzia nie ma sensu - w ten sposób nigdy nie zdążysz przed wieczorem. Skręciłeś na zachód, w kierunku jakichś leśnych pagórków. Udało ci się przyspieszyć i nim słońce zaszło znalazłeś się między drzewami. Kilka mil przed nimi zauważyłeś kątem oka, że jesteś śledzony - do twojego orszaku dołączył się osioł albo jakiś kuc. Trudno ci ocenić w tej piekielnej śnieżycy. Zwierze jest zbyt małe, żeby na nim komfortowo jeździć, no ale przynajmniej nie będziesz miał co postawić nad ogniskiem.

Pod wieczór byłeś zbyt zajęty przygotowywaniem schronienia i rozpalaniem ognia, aby przyjrzeć się nowemu towarzyszowi. Kiedy poświęciłeś jednak poświęciłeś kilka chwil na jego zlustrowanie, zmarszczyłeś czoło w niedowierzaniu. Ten osioł miał na głowie róg!
- Świetnie - powiedziałeś z przekąsem, zwracając się do twojego niskiego towarzysza - Wpierw skrzat, teraz jednorożec. Jeszcze tylko żongler, klauni i kobieta z brodą i będę mógł prowadzić cyrk dziwadeł...



Zdobyłeś nowego przyjaciela - Jednorożca.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 25, 2010, 04:03:05 pm »
Obecność jednorożca zdziwiła cię dużo bardziej niż ucieszyła, ale przez miniony dzień zdążyłeś polubić czworonoga, o ewidentnie magicznych właściwościach. Samo przebywanie w jego pobliżu pozytywnie wpływa na twój umysł i organizm, więc rogaty osioł wyprzedził Skrzata na liście twoich ulubionych towarzyszy podróży.

Na północy widnieje miasto, którego w końcu nie udało ci się odwiedzić. Ciekawi cię kogo będziesz tam mógł spotkać. Na południu znajduje się puszcza, chyba ta sama, w której kilka dni temu stoczyłeś zwycięski pojedynek z Widmem. Kto wie, może będzie tam ktoś warty pokonania...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 26, 2010, 08:24:56 am »
udaję się w stronę miasta stanąć w kolejce do medyka

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 26, 2010, 03:10:51 pm »
Wszedłeś między mury miasta i zapytałeś pierwszego napotkanego mieszczanina o drogę do medyka. Wskazano ci spory budynek w pobliżu północnych murów, korzystnie położony niedaleko miejskiego cmentarza.

Dotarłeś do miejskiego szpitala, gdzie przyjął cię jeden z miejskich lekarzy. Zaszył i zdezynfekował podłużną ranę ciętą, jaką oznaczył cię spotkany niedawno temu rozbójnik. Odmówiłeś dalszego leczenia, mówiąc znachorowi, że sam będziesz potrafił zdjąć sobie szwy, po czym ruszyłeś ku wyjściu - źle czujesz się w tym miejscu.

Odwiedziłeś miejskiego Medyka. Odzyskałeś punkt wytrzymałości (3->4), w zamian za mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 27, 2010, 07:31:23 pm »
W pełni zdrowia ruszyłeś w dalszą wędrówkę, kierując się ku pobliskim równinom. Masz ich dwie pary do wyboru, w tym jedne z nich bardzo dobrze pamiętasz.

Na południu, w niewielkim lasku na równinach natknąłeś się na rozbójnika, który załatwił ci szwy na ręce. Ciekawi cię, czy jeszcze tam jest - miałby okazję zemścić się za zniewagę, jakiej doznałeś tamtego dnia. Alternatywą jest ruszenie na wschód, w kierunku podobnych równin, przez które prowadzi droga w kierunku gospody. Nie wiesz jednak co cię na nich czeka. 

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

a) Równiny (droga na południe) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Rozbójnik).
b) Równiny (droga na wschód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.