Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 27567 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Poszukiwacz 8 - Gladiator
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:32:38 am »
Nastał wieczór, jednak ty nie możesz zasnąć. Wspominasz dzisiejszą walkę, w której bez mrugnięcia okiem nabiłeś na włócznię chłopaka pewnie o połowę młodszego od siebie. Nie masz wyrzutów sumienia - już dawno temu wyzbyłeś się ich, dzięki długoletniemu treningowi i doświadczeniu na arenie. Myślisz jednak, że życie takie jak to nie może trwać wiecznie. W końcu się zestarzejesz i albo zginiesz od miecza lepszego wojownika albo zatrudnisz się jako drab, czy ochroniarz. Twoje ambicje jednak sięgają ponad to. Ty nie chcesz tylko walczyć. Ty chcesz podbijać.

Dotarła do ciebie wieść o tym, że mag Claudius, władca wszechkrain, z nieznanych powodów zniknął ze swojej siedziby ukrytej gdzieś za Doliną Ognia. Pozostawił po sobie Koronę Władzy, najpotężniejszy artefakt magiczny znany ludzkości, którego używał, aby panować w swoim państwie. Po jego zniknięciu zapanował chaos, potwory pojawiły się w pobliżu ludzkich siedzib, a ty siedzisz tu, w tej obskurniej gospodzie i pijesz wino, czekając na kolejną nudną walkę z jakimś chłystkiem. Zrozumiałeś nagle, że to może być szansa na zrealizowanie swojego celu - krajem, który mógłbyś podbić, jest twoja własna ojczyzna. Wystarczy tylko dostać się do Korony Władzy i zabić po drodze wszystko i wszystkich, którzy mogliby ci w tym przeszkodzić. Ty jesteś wyjątkowo dobry w zabijaniu, więc wszystko wygląda na proste w realizacji. Poszedłeś spać, lecz nie stawiłeś się na arenie o świcie, tak jak powinieneś. Byłeś już daleko w drodze po to, co twoje.

Gladiatora czeka walka z całą krainą!



Przedmioty:

Ad. - Ukryta kieszeń nie jest uwzględniana w maksymalnej ilości przedmiotów, tak więc można mieć jeszcze cztery inne, poza nią. Służy jedynie do ochronienia jakiegoś przedmiotu. Czar "Zawładnięcie" może być użyty do wykradnięcia go i jednoczesnego zniszczenia kieszeni, i tylko w ten sposób można na nią i zawarty w niej przedmiot wpłynąć. Bronie oraz pancerze (rzeczy, których używasz w trakcie walki) nie mogą być schowane w Ukrytej Kieszeni.

Talizman znajduje się w Ukrytej Kieszeni.

Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Widmo (moc 5)
Cień (moc 2)
Dzik (siła 1)
Goblin (siła 2)
Rozbójnik (siła 4)
Goblin (siła 2)
Sobowtór (siła 5)

Strzygoń (moc 4)
Goblin (siła 2)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2012, 08:07:45 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2010, 08:41:18 pm »
Niedługo po wyruszeniu z gospody usłyszałeś szum Rwącej Rzeki. Stanąłeś na jej brzegu i spojrzałeś na oddalony o spory kawał drugi brzeg. Wiesz, że prędzej, czy później musisz przekroczyć rzekę, wpierw jednak warto by przygotować się lepiej na to, co może cię czekać po jej drugiej stronie. Masz pewność, że poradzisz sobie z większością czekających cię niebezpieczeństw, lecz bez Talizmanu, który umożliwiłby ci przebycie Doliny Ognia, nie będziesz mógł dotrzeć do Korony Władzy. Znalezienie go musi być twoim priorytetem.

Przed tobą rozpościerają się dwie drogi. Jedna prowadzi na południe, prosto do zapomnianych ruin. O tym miejscu krążą różne legendy, a większość z nich przedstawia to miejsce w bardzo złym świetle. Druga trasa pokieruje cię do oddalonej o kilka mi puszczy na zachodzie. Pobyt tam nie będzie pewnie tak emocjonujący jak wizyta w opuszczonym, kamiennym mieście, no ale nie jesteś pewien, czy chcesz tą podróż zacząć od licznych emocji.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren nadaje się do eksploracji (2 Karty Przygody)
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2010, 08:44:39 pm »
Idę na ruiny (stosy 3 i 4).

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2010, 09:04:18 pm »
Po kilku godzinach drogi przy drodze zaczęły pojawiać się pierwsze kamienne obeliski i posągi, dotkliwie zniszczone i porośnięte mchem i trawą. Wkrótce wszedłeś pomiędzy zrujnowane mury - wygląda to na jakąś antyczną fortecę lub zamek. Postanowiłeś rozejrzeć się po okolicy i przenocować w jakimś mniej zrujnowanym pomieszczeniu.

Miejsce w którym się znalazłeś od zawsze przyciągało podróżników i ciekawskich mieszkańców okolicznych miejsc. Wielu jednak nie doceniało związanych z tym miejsce niebezpieczeństw i nawet jeśli uniknęli spotkania z jakąś wrogą istotą, wędrowcy często padali ofiarą samych ruin. Po zejściu pod poziom gruntu odnalazłeś jednego takiego nieszczęśnika, leżącego na wznak na kamiennej podłodze. Stanąłeś nad rozkładającym się od kilku miesięcy ciałem i spojrzałeś w górę, patrząc kilka pięter wzwyż przez dziurawy strop. Denat powinien był wiedzieć, żeby nie chodzić po drewnianych posadzkach w wieżycy, która czasy swojej świetności miała zapewne kilka wieków temu. Pozostało ci jedynie zbadać jego ciało. Odkryłeś, że nosi przy sobie wcale nie brzydki miecz, który jeszcze nie zdążył zardzewieć, a oprócz tego jego koszula ma wszytą od wnętrza ukrytą kieszeń, sprytnie zamaskowaną za bocznym szwem. Można by w niej schować nieduży przedmiot.

Zebrałeś koszulę i klingę, po czym ruszyłeś rozpalić ognisko, nim zastanie cię zmrok.



Znalazłeś dwa przedmioty - Miecz i Ukrytą Kieszeń!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2010, 01:35:52 pm »
Wstałeś przed południem, jednak nocy nie spędziłeś najlepiej. Całą noc miałeś koszmary i jesteś mocno niewyspany - już dawno nie opuszczałeś Gospody, i zapomniałeś jak to jest być ciągle w trasie.

Nim jednak minie kolejny dzień postanowiłeś pokonać jeszcze tyle drogi ile zdołasz. Możesz próbować wrócić w stronę Gospody - obozowisko będziesz pewnie musiał rozbić gdzieś wśród uprawnych pól, które mijałeś wczoraj. Możesz też iść dalej na południe, kierując się na obszerne, zielone równiny, prowadzące do gęstego lasu i, dalej, do sporej wioski.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Rówiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 13, 2010, 04:27:34 pm »
Idę na Równiny (2 stos)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2010, 07:33:24 pm »
Wyszedłeś z Ruin i ruszyłeś na południe, idąc równinami w stronę lasu. Nim nastał wieczór natknąłeś się na niskiego mężczyznę, mniej-więcej twojego wieku - szedł wolnym tempem, niosąc na plecach coś, co przypomina niewielki kupiecki kram. Wiele różnych przedmiotów zwisało przewiązanych pasami lub zatkniętych na drewnianych tyczkach wepchniętych tu i ówdzie - nieznajomy był typowym przykładem błąkających się po tym regionie domokrążców.

Przez pewien czas rozważałeś czy by go nie zabić, nie byłeś jednak dziś w humorze na zabijanie, a człowiek wyglądał na takiego, który nie podda się bez walki. Kiedy zbliżyłeś się przywitał cię uśmiechem i ukłonem na tyle niskim, na ile pozwalała mu przewieszona przez ramiona konstrukcja.

Zapoznałeś się z cennikiem i zdałeś sobie sprawę z tego, że stać cię jedynie na jeden przedmiot, do tego nie najdroższy. Wymieniłeś więc dyndający przy pasie mieszek złota na używany hełm licząc na to, że zapewni ci on ochronę w walce z najtrudniejszymi wrogami. Kiedy dokonałeś zakupu, domokrążca ruszył dalej przed siebie dość szybkim tempem - ty zatrzymałeś się na okolicznym polu i rozbiłeś obozowisko, przymierzając nowy nabytek. Nie był zły.



Spotkałeś domokrążce. Kupiłeś u niego hełm. Domokrążca ruszył dalej i zajmuje inne pole dopóki ktoś znowu czegoś u niego nie kupi.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2010, 07:35:03 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 14, 2010, 01:35:37 am »
Wciąż męczą cię koszmary i po raz kolejny bardzo źle się wyspałeś. Obawiasz się, że te złe sny mogą być czymś więcej, niż przemijającą dolegliwością - zaczęły się podczas twojej wizyty wśród ruin i obawiasz się czy nie padłeś ofiarą jakiejś perfidnej klątwy.

Po raz kolejny nie będzie ci dane przejść dziś wielu mil. Idąc dalej tą drogą niechybnie dojdziesz do gęstego, ponurego lasu. Nie wiesz czego się spodziewać po tym miejscu, ale pamiętasz kilku pijaków w Gospodzie, którzy zaklinali się, że widzieli tam duchy i wiedźmy, które porywają tych co odważą się wejść zbyt daleko między drzewa. Rozważasz też powrót na ruiny - podczas poprzedniej wizyty nie zbadałeś nawet dziesiątej części tych tego zapomnianego przez Bogów miejsca i możliwe, że rozwiązanie swoich problemów znajdziesz dopiero ponownie wracając do miejsca ich początku.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Ruiny - teren nadaje się do eksploracji (2 Karty Przygód)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2010, 04:27:09 pm »
idę na ruiny (stosy 1 i 2)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 15, 2010, 12:39:33 am »
Po raz kolejny powróciłeś na ruiny, wchodząc jednak innym wejściem niż wcześniej - tutaj kamienie są pokryte większą ilością mchu, pewnie przez to, że jedna część murów znika gdzieś w gęstym lesie na południowym wschodzie. Poświęciłeś wiele godzin eksploracji tego miejsca, wlazłeś przez każde przejście, jakie nie było zawalone, a później nawet udałeś się do podziemia fortecy. Nie przeszedłeś jednak zbyt wiele.

Po kilkudziesięciu metrach wędrówki przez coś, co kiedyś mogło stanowić podziemny loch, poczułeś drżenie gruntu, a z niskiego stropu posypał się piasek. Po kilku sekundach trzęsienie nasiliło się, a towarzyszył mu głuchy, narastający huk. Ruszyłeś biegiem do wyjścia, wybiegając na powietrze w momencie, w którym trzęsienie ziemi rozpoczęło się na dobre. Cudem uniknąłeś zmiażdżenia w tunelu, a następnie, również cudem, zdążyłeś odskoczyć przed spadającym fragmentem zapomnianego balkonu.



Karty: "Jezioro Życia", "Upiór" oraz "Polana Pełna Ziół" zostały zniszczone na skutek trzęsienia ziemi.

Z pobliskiego lasu w kilku sekundach wyleciały wszystkie ptaki, a chwilę po nich zobaczyłeś dzikie, leśne zwierzęta, pierzchnące przed potęgą żywiołu, starające się uciec przed walącymi się drzewami. Mniejsze stworzenia skręciły na twój widok, jednak sporych rozmiarów niedźwiedź brunatny obarczył ciebie winą za mijającą katastrofę i postanowił cię zaatakować.



Rozpocząłeś walkę z niedźwiedziem

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (miecz) + 1 (rzut kostką) = 6
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 5 (rzut kostką) = 8

Przegrałeś walkę. Próbujesz bronić się za pomocą hełmu.

Obrona udana (6)! Nie tracisz punktu wytrzymałości
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2010, 12:44:58 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 15, 2010, 01:43:56 pm »
Powrót na ruiny nie był dla ciebie najszczęśliwszy. Udało ci się co prawda uciec przed niedźwiedziem i zdążyć przed zawaleniem stropu, no ale mogłeś zginąć w jednym i drugim przypadku. Póki co masz dosyć wrażeń.

Koszmary wciaż cię prześladują i nie jesteś w najlepszej formie. Maszeruje ci się jednak lepiej niż wczoraj i teraz nie chcesz nic innego, jak tylko oddalić się od tego przeklętego miejsca. Na północnym-zachodzie widzisz równiny, przecięte drogą prowadzącą w kierunku Gospody. Cofniesz się w ten sposób, no ale może życie próbuje ci dać do zrozumienia, że idziesz w złym kierunku. Trzymając poprzedni kurs zdołasz minąć tego dnia las i wieczór zastanie cię gdzieś na bezkresnych uprawnych polach w pobliżu niedalekiej wioski.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 15, 2010, 04:13:19 pm »
idę na pola (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 15, 2010, 08:04:33 pm »
Podróż zmęczyła cię bardziej, niż spodziewałbyś się po swojej doskonałej fizycznej kondycji i imponującej muskulaturze. Przysiadłeś na wzgórzu, w cieniu znajdującego się za twoimi plecami lasu, podziwiając polny krajobraz roztaczający się dookoła. Przysnąłeś na kilkanaście minut, lecz ze snu wyrwał cię tupot konnych kopyt, dobiegający gdzieś ze wnętrza lasu. Nie wyłonił się jednak z niego konny jeździec, a młody centaur.

Zagadał do ciebie - wyjątkowo zainteresował się twoim mieczem i noszonym na głowie hełmem. Okłamałeś go mówiąc, że jesteś rycerzem przemierzającym te krainy walcząc ze złem i okrucieństwem. Choć ludzka część źrebaka wyglądała na pełnoletnią, jego umysł był na poziomie przeciętnego siedmiolatka - tak widocznie starzeją się centaury. Zafascynowałeś go na tyle, że zaoferował się przewieść cię kilka mil w dowolnie wybranym kierunku.



Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Amazonka).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

HINT: Jeśli pójdziesz na wzgórza zadeklaruj czy chcesz eksplorować teren czy też zaatakować poszukiwacza. Jeśli postanowisz go napaść zadeklaruj czy (i jakich) używasz specjalnych zdolności/czarów. W razie zwycięstwa w walce nie musisz zabierać mu punktu wytrzymałości - zamiast tego możesz zabrać mu mieszek złota lub dowolny przedmiot. Nie możesz jednak zabrać mu przyjaciela.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2010, 08:05:30 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 15, 2010, 08:24:35 pm »
idę na pola korzystam z Jeziora życzeń i nie atakuje Poszukiwacza 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 15, 2010, 08:36:04 pm »
Centaur zawiózł cię do lasu rosnącego w pobliżu pól, kilka godzin drogi od sporej wioski. Nie minęło kilka minut, a natknąłeś się na coś niepokojącego - obozowisko z jeszcze tlącym się ogniskiem, opuszczone nie dalej niż godzinę temu. Musieli tu być jacyś podróżnicy przed tobą - wykorzystałeś więc ich miejsce i zebrane przez nich drewno na opał.

Nie musząc męczyć się z obozowiskiem, udałeś się na wycieczkę krajoznawczą, głównie szukając jakiegoś jedzenia, gdyż twoje żelazne racje powoli się kończą. Nie zebrałeś wiele, jednak spędziłeś w lesie sporo czasu - zachód słońca zastał cię w jego środku. Biegiem ruszyłeś w stronę swego ogniska, lecz przeskakując gdy przeskoczyłeś jeden z niższych krzaków znalazłeś się nad szeroką i wyjątkowo głęboką dziurą w ziemi. Zdążyłeś tylko zahaczyć dłońmi o jej krawędź nim runąłeś w dół jak kamień w wodę. W wodzie zresztą wylądowałeś, co za pewne uratowało ci życie - wpadłeś do podziemnego jeziora. Choć sam upadek był wyjątkowo bolesny i niefortunny, krystaliczna woda okazała się mieć cudowne właściwości - obtarcie skóry na nadgarstku, którego nabawiłeś się próbując złapać się skały, zagoiło się w kilka sekund po tym, jak zwilżyła je zdrowotna ciecz. Wypiłeś kilka łyków, umyłeś się, po czym zacząłeś szukać wyjścia z tej dziwnej jaskini.



Twoja wytrzymałość urosła o jeden punkt (4->5).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 16, 2010, 04:46:53 pm »
Po wizycie w odżywczym jeziorku poczułeś się lepiej i odzyskałeś siły potrzebne ci w tej długiej podróży. Pierwszy raz od kilku dni się wyspałeś i wierzysz, że dziś jest twój dzień.

Rozważasz teraz kilka dróg. Możesz pobyć w okolicach wioski i ruszyć z powrotem na północ, w kierunku ruin, starając się lepiej przebadać teren, który wczoraj minąłeś ledwo żywy. Nie chciałbyś przegapić czegoś, co może ci się przydać. Ruszając dalej na zachód dojdziesz do wzgórz niedaleko mostu. Są dobrym najlepszym w okolicy miejscem do rozejrzenia się po okolicy, będziesz też mógł skontrolować tego wszechpotężnego strażnika mostu o którym wszyscy mówią.


Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Równiny  - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Tropiciel).
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 16, 2010, 05:11:52 pm »
idę na wzgórza (stos mmmm... 2)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 16, 2010, 11:18:13 pm »
Wzgórza okazały się być niższe niż się wydawało i widok z nich wcale nie jest tak imponujący jak się spodziewałeś. Nie mniej jednak ustaliłeś, że strażnik pilnujący mostu będzie godnym przeciwnikiem - nie jesteś jeszcze gotowy się z nim mierzyć, ale wiesz, że niedługo będziesz.

Wizyta na tym obszarze nie obfitowała w niespodzianki, poza jedną wątpliwą. Pod wieczór trafiłeś do niewielkiego lasu z wyraźną wydeptaną ścieżką prowadzącą do jego środka. Zbadałeś dróżkę, docierając do płytkiego stawu wypełnionego licznymi monetami - widocznie jest to jakieś miejscowe jezioro życzeń, do którego ludzie chodzą licząc na spełnienie swych marzeń w zamian za drobną opłatę. Nie zastanawiając się długo wyłowiłeś wszystkie monety o sensownych nominałach, napełniając nimi pusty mieszek. Jezioro chyba faktycznie działa - życzyłeś sobie znaleźć trochę pieniędzy i życzenie spełniłeś praktycznie od razu.



Znalazłeś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 17, 2010, 01:29:33 pm »
Dalej nie do końca wiesz gdzie iść dalej. Cieszysz się, że odzyskałeś siły, ale niestety, strażnik wygląda na wojownika, którego nie będzie łatwo pokonać, nawet w twoim aktualnym zdrowiu.

Choć ze wzgórza nie zobaczyłeś wiele, dobrze widzisz stąd skaliste wzgórza na północnym-zachodzie. Choć same wzniesienia nie wyglądają na dobre miejsce do rozbicia obozu, trochę na północ od nich widzisz trawiaste równiny, stanowiące na to dużo lepsze miejsce. Rozważasz też powrót do rewitalizującego jeziorka na wschodzie - kto wie ile jeszcze będziesz się nim mógł cieszyć, zanim inni go nie znajdą...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Równiny  - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 18, 2010, 05:50:36 pm »
Idę na równiny(stos3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]