Autor Wątek: Poszukiwacz 5 - Upiór  (Przeczytany 14327 razy)

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 27, 2010, 12:21:30 pm »
idę do miasta, i zobaczę co tam u czarodziejki słychać
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 27, 2010, 03:50:28 pm »
Nocą wkroczyłeś w mury miasta, kryjąc się pod głębokim kapturem i unikając dużych ulic. Postanowiłeś odwiedzić jakąś magiczną bibliotekę i znaleźć informacje, które mogłoby być przydatne, ale okazuje się, że dostanie się na teren miejskiego uniwersytetu będzie wyjątkowo trudne. Skierowałeś się więc do pobliskiej czarodziejki, wybierając łatwiejszą alternatywę. No i zawsze łatwiej jest sterroryzować jedną wiedźmę niż cały czarodziejów z uczelni.

Czarodziejką okazała się niejaka Fabienne Le Fay, prowadząca niewielki sklep z magicznymi artefaktami na zachodzie miasta. Ludzie przychodzili do niej też po wróżby i porady, miała też podobno niemałe doświadczenie w rozwiązywaniu wszelkiej maści czarodziejskich problemów. Z pozoru wydała się młoda, jednak od razu poznałeś, że ukrywa swoje prawdziwe oblicze pod kunsztownie utkanym zaklęciem iluzorycznym. Poza tym nosi znane ci nazwisko "Le Fay", które świat poznawał wielokrotnie za sprawą wyjątkowo potężnych magów i czarownic - nie trafiłeś do byle wróżki, to czarodziejka z prawdziwego zdarzenia...

Ujawniłeś jej swoją twarz, a widok ten bardziej ją zaintrygował niż przestraszył. Liczyłeś się ze słowami i poprosiłeś o pomoc, a w rozmowie szybko się okazało, że ona również nigdy nie była fanką Maga Claudiusa i bardzo chętnie przysłuży się komuś, kto rządzić chce w dużo, jak to określiła, "ciekawszy sposób". Dostałeś od niej kilka miłych słów oraz zwój z zaklęciem, który przyjąłeś dziękując jej za pomoc. Bycie miłym jest dla ciebie czymś nowym, ale Fabienne jest jedną z tych osób, których zdecydowanie nie chcesz mieć wśród swych wrogów...

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 6

Otrzymałeś nowe zaklęcie!



========================

Niestety, kiedy wychodziłeś z miasta natknąłeś się na starego wroga. Walka była teraz sprawiedliwsza, no ale on był dużo lepiej uzbrojony i silniejszy...



Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem

Twoja skuteczność: 2 (siła) + 1 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 5
Skuteczność Nekromancera: 4 (siła) + 2 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 9

Poniosłeś porażkę! Nekromancer odebrał ci punkt wytrzymałości (4->3).
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2010, 10:00:55 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 27, 2010, 09:38:16 pm »
Przeklęty Nekromancer - znowu przegrałeś z nim walkę. Czekasz tylko na chwilę, w której to ty będziesz mógł jego zaskoczyć. Masz kilka sztuczek w metaforycznym rękawie, specjalnie dla takich nadętych bałwanów jak on.

Póki co, musisz jednak przed nim uciec. Nie wygrasz z nim, póki jest w natarciu, dopóki nie odbierzesz mu inicjatywy. Na południu widzisz skaliste wzniesienia, wśród których mógłbyś się schronić - niestety to niebezpieczne miejsce. Na wschodzie masz jednak puszczę, gdzie będziesz mógł się zaszyć na jakiś czas.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 28, 2010, 11:52:24 am »
puszcza, stos trzeci
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 28, 2010, 04:14:30 pm »
W nocy trafiłeś do jakiejś marnej namiastki puszczy, jaka rośnie wśród tych opanowanych przez trawy i krzewy równin i pól. Nawet w świetle księżyca zobaczyłeś wiele świeżych śladów ludzkich stóp wśród leśnego runa, a w powietrzu dalej unosi się smród potu i krwi. Ktoś tu był... <sniff>.. conajmniej trzech ludzi... <snifffff>... i jeden z nich wciąż tu gdzieś jest, martwy.

Odnalazłeś ciało człowieka częściowo przygniecionego przez drzewo. Ktoś tu był przed tobą i odsunął drzewo z jego piersi, odkrywając zapadniętą klatkę piersiową i gnijące już ciało. Ktokolwiek tu był nie sprawdził ciała wystarczająco dokładnie - podniosłeś denata i obróciłeś, odsłaniając dwa mieszki złota zawieszone z tyłu, u jego pasa. Oderwałeś je, z niesmakiem patrząc na głębokie odciski, jakie te woreczki pozostawiły w rozkładającym się ciele...



Znalazłeś dwa mieszki złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 30, 2010, 02:04:16 am »
Po wyjściu z odnalezionej jamy zmartwiłeś się, kiedy wyczułeś w pobliżu czyjąś obecność, nieczystą aurę jakiegoś zakazanego maga. Znasz tą aurę - Nekromancer jest blisko. To nie jednak dobra chwila na konfrontację z nim - czas ruszać w dalszą drogę, zgubić wroga, aby potem odnaleźć go, kiedy będzie się tego najmniej spodziewał.

Na zachodzie zostawiłeś miasto, w którym poznałeś Fabienne. Nekromancer nie domyśli się, że ukryłeś się w miejscu, z którego wcześniej uciekłeś, jednak nie wiesz, czy odwiedzanie czarodziejki to dobry pomysł - nie chcesz, żeby pomyślała, że jesteś nachalny, bo kobiety magii są potwornie humorzaste. Na południowym-wschodzie widzisz ruiny, odcinające się od nieba czarną sylwetką - nie miałeś jeszcze okazji ich odwiedzić i ciekawi cię co w sobie kryją...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Ruiny - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 30, 2010, 08:46:48 am »
idę na ruiny ,  karta stos 4
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 01, 2010, 07:33:10 pm »
Wśród ruin natknąłeś się na niewielki cmentarz, gdzieś w pobliżu czegoś, co w przeszłości mogło stanowić zewnętrzne mury. Kilka godzin spędziłeś penetrując zrujnowaną metropolię, nie znajdując tu żywego ducha - tylko na cmentarzu dojrzałeś jakieś ruchy, jakąś obecność. Okazało się, że nad jednym z grobów siedzi kobieta w starszym wieku, odziana w chustę i grubą spódnice, czyli typowy ubiór, który kojarzy ci się z wiejskimi kobietami. Ucieszyłeś się, że ktoś był na cmentarzu, bo cały dzień nic nie jadłeś.

Rzuciłeś się na babcię tylko po to aby odkryć, że jest niematerialna. Dziwne, że nie wyczułeś tego wcześniej - kobieta stanowi jakieś wyjątkowo wrednego ducha. Kiedy tylko przeleciałeś przez nią, baba wstała i zaczęła śmiać się w piskliwy, irytujący sposób.
- Tak witasz nieznajomych, młodzieńcze? - zapytała się retorycznie. Pierwszy raz w twoim długim życiu po życiu ktoś zwrócił się do ciebie w ten sposób. Wzrok kobiety spoczął na towarzyszącej ci milczącej dziewicy.
- Z takim podejściem nigdy nie zyskasz przyjaciół! - krzyknęła w twoim kierunku, podnosząc głos tak nagle, że aż podskoczyłeś - I szybko stracisz tych, których jakimś cudem zdobyłeś.
Wzniosła rękę, a dziewica zniknęła. Nie było ani pioruna, ani chmury dymu, ani nawet trzasku - twoja wierna towarzyszka opuściła cię w jednej sekundzie i nie ma jej nigdzie w pobliżu. Potrafiłbyś ją wyczuć.

Rzuciłeś się na babcię, próbując opanować ducha znanymi ci magicznymi sztuczkami, atakując ją za pomocą mocy psychicznej. Jednak nic co robisz nie działa - ta przeklęta starucha jest odporna na wszystko, czego wobec niej próbujesz. Przekląłeś pod nosem i odszedłeś z cmentarza, ku swemu przerażeniu zauważając, że kobieta podąża tuż za tobą. Wygląda na to, że będzie potrzebował pomocy, jeśli chcesz się jej pozbyć.



Zostałeś obarczony przekleństwem!

=============================

Na cmentarzu zobaczyłeś grobowiec, jednak w tych okolicznościach postanowiłeś, że go nie odwiedzisz.



Zignorowałeś grobowiec.

W końcu nie dostałem od ciebie odpowiedzi w sprawie tego miejsca. Jeżeli jednak chcesz odwiedzić grobowiec, to daj mi cynk, a napiszę od ręki co tam znalazłeś (bo za to rzuciłem hehe).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 03, 2010, 01:31:29 pm »
Duch starej kobiety wciąż ci towarzyszy, chociaż kobieta ma przynajmniej tyle godności, żeby milczeć i nie utrudniać ci wędrówki. Kiedy idziesz przed siebie, to uczucie bliskości jakiejś milczącej osoby za twoimi plecami przypomina ci o utraconej dziewicy. Zatęskniłeś za nią - miała talent do czynienia zła, a jej obecność pomagała ci się skupić. Z tą starą babą wędrówka będzie dużo trudniejsza...

Przypomniałeś sobie o targowisku znajdującym się wśród równin na północnym-zachodzie. Wraz z nowo zdobytymi funduszami mógłbyś zdobyć tam kilka ciekawych przedmiotów, jednak póki nie pozbędziesz się wiedźmy, nie będziesz się czuł komfortowo. Powinien móc to zrobić mędrzec z wioski na południu - widzisz interesujące pola na zachód o tej mieściny. Myślisz, że warto było sterroryzować jakiś pobliski region przed wizytą u starego zrzędy.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko).
b) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Gladiator).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 04, 2010, 01:20:26 pm »
kierunek pola, atakuje gladiatora, walka magiczna, jak go pokonam wysysam z niego pw
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 04, 2010, 10:03:16 pm »
Znalazłeś się już w pobliżu wioski, lecz strata dziewicy i ciągła obecność ducha staruchy za twoimi plecami działa ci na nerwy. Zgłodniałeś od tego całego zamartwiania się, do tego wciąż nie doszedłeś do zdrowia po walce z Nekromancerem. Nie jesteś w najlepszym humorze.

Na całe szczęście wśród pół zauważyłeś mężczyznę, który może być twoją potencjalną ofiarą. Jest dobrze uzbrojony, więc atak psychiczny wydaje się jedynym logicznym wyjściem.



Rozpocząłeś walkę psychiczną z Gladiatorem

Twoja skuteczność: 4 (moc) + 6 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Gladiatora: 3 (moc) + 1 (przyjaciel) + 4 (rzut kostką) = 8

Zwyciężyłeś w walce. Gladiator próbuje ochronić się hełmem przed stratą punktu wytrzymałości.

Próba nieudana (3). Odbierasz Gladiatorowi jeden punkt wytrzymałości (3->2) i dodajesz go sobie (3->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 06, 2010, 12:32:23 am »
Mężczyzna okazał się godnym rywalem, jednak nie miał szans z tobą twojego formatu. Przynajmniej nie w walce psychicznej. Teraz, kiedy jesteś już w pełnym zdrowiu masz nadzieję, że pozbędziesz się przekleństwa i może uda ci się zaskoczyć Nekromancera gdzieś przy okazji...

Obawiasz się jednak, że Gladiator będzie chciał wziąć odwet, dlatego postanawiasz udać się gdzieś dalej i wrócić do wioski przy najbliższej okazji. Mimo wszystko przekleństwo tej starej baby nie jest tak ważne - i tak nigdy nie lubiłeś nikogo oprócz siebie, a większość przyjaciół to kule u nogi. Jest kilka miejsc, w których możesz tej nocy szukać przygód - jednym są pola na dalekim zachodzie, w pobliżu Kapliczki i skalistych wzniesień. Jednak bliskość Kapliczki stanowi pewną niedogodność, rozważasz więc alternatywną drogę na północ, w stronę Gospody i okalających ją pól.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
a) Pola (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 06, 2010, 09:12:15 am »
pola na północ, karta stos 3
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 06, 2010, 04:23:40 pm »
Dotarłeś w regiony pól w samym środku nocy i zbłądziłeś w kierunku bagien na wschodzie. Okolica jest prawie wyludniona, a zarośnięte, śmierdzące torfowiska są zimne i wilgotne, czyli dokładnie takie, jakie lubisz.

Natrafiłeś na opuszczony dom na bagnach. Wiedziałeś, że jest opuszczony nim się do niego zbliżyłeś - zapach śmierci zaprowadził cię do tego miejsca. Po dokładniejszych oględzinach znalazłeś ciało półnagiego, przerażającego mężczyzny, zabitego nie dalej niż tydzień temu. Dookoła domu bagno wyścielone jest ludzkimi kośćmi i resztkami - wygląda to na mieszkanie ludojada. Szkoda, że facet nie żyje, na pewno znaleźlibyście sobie kilka wspólnych tematów. Bez skrępowania spenetrowałeś jego mieszkanie, z postanowieniem spędzenia tutaj nocy. W samym domu znalazłeś trochę monet, z których uzbierałeś cały mieszek. Martwym pieniądze nie są potrzebne, a ty masz do tego wrażenie, że zmarły nie przywiązywał zbytniej wagi do finansowego bogactwa.



Znalazłeś mieszek złota.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2010, 03:23:12 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 09, 2010, 03:29:34 am »
Pieniądze w kieszeni, bezpieczny nocleg, a pobliżu brak jakichkolwiek zagrożeń. Czujesz, że przejmujesz inicjatywę w tym wyścigu. Gdyby jeszcze można się było jakoś łatwo pozbyć tej starej ździry, która ci wciąż towarzyszy.

Odpędzi ją mędrzec we wsi, a ta jest na południu - droga do niej wiedzie przez równiny w pobliżu znanych ci już zbyt dobrze ruin. Na północnym-zachodzie natomiast widzisz suche polany i trawiaste stepy, które ciągną się w pobliżu gospody. Obie równiny wyglądają podobnie, ale jedna różni się czymś od drugiej jednym szczegółem...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Pielgrzym).
a) Równiny (droga na południe - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 10, 2010, 06:25:10 pm »
ide na rowniny atakuje pielgrzyma i wysysam z niego hp jakby cos -agiczna walka m
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 10, 2010, 06:33:31 pm »
Poszedłeś się na równiny, odnajdując nieznajomego siedzącego przy ognisku. Zobaczyłeś go z oddali i postanowiłeś zaryzykować bliższe do niego podejście. Poczułeś zapach pieczonego mięsa, a mężczyzna w świetle ogniska wygląda na słabeusza.

Zakradłeś się od boku, po czym rzuciłeś się na niego, wykorzystując swoją moc psychiczną do zdominowania przeciwnika. Okazał się być godnym adwersarzem.



Rozpocząłeś walkę psychiczną z Pielgrzymem

Twoja skuteczność: 4 (moc) + 4 (rzut kostką) = 8
Skuteczność Pielgrzyma: 4 (moc) + 4 (rzut kostką) = 8

Walka nie została rozstrzygnięta.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 11, 2010, 01:16:14 am »
Pielgrzym zaskoczył cię swoją wytrzymałością. Gdyby tylko dziewica dalej była przy tobie, ta walka zakończyłaby się zupełnie inaczej. Musisz jak najszybciej pozbyć się swojego przekleństwa.

Wioskowy mędrzec znajduje się na południu, ale droga do niego wiedzie przez wyjątkowo gęsty i zwodniczy las, do którego wolałbyś się nie zagłębiać. Możesz też spróbować szczęścia u swojej znajomej, czarodziejki Fabienne, ale zdajesz sobie sprawę, że tego typu magia nie jest jej specjalnością...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 12, 2010, 06:08:44 pm »
ide do miasta, wizyta u czrodziejki
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 12, 2010, 09:03:15 pm »
Powróciłeś do miasta, chcąc zasięgnąć rady czarodziejki. Przeszedłeś przez jego bramy w nocy, dostając się do grodu ze strony cmentarza - strażnicy nie badali cię zbyt uważnie, kiedy zdominowałeś ich mocą psychiczną.

Atelier Fabienne Le Fay zawsze było otwarte i było prawdopodobnie jedynym miejscem, które było dla ciebie gościnne w tym miejscu. Zdajesz sobie jednak sprawę z tego, że kobiety w tym wieku o takiej mocy są bardziej niż zwykle chwiejne emocjonalnie i nie lubisz wracać do niej kiedy nie musisz.

Trafiłeś jednak na jej dobry humor, co pozwoliło ci odetchnąć i uspokoić się. Ucieszyła się wręcz z twojej wizyty mówiąc, że przewidziała twój problem z przekleństwem w swej kryształowej kuli. Stwierdziła jednak, tak jak się obawiałeś, że nie potrafi ci pomóc. Zdradziła ci jednak, że w twej przyszłości widzi wiele potyczek i chce, żebyś przyjął od niej niewielki podarunek - fiolkę z magiczną substancją. Złapałeś za flakonik dziękując, po czym spojrzałeś z zakłopotaniem, że czarownica czeka, aż go wypijesz na jej oczach. Stwierdziłeś, że zapytanie jej o przepis lub choćby działanie mogłoby być przez nią uznane za brak zaufania, wypiłeś więc gęsty, czarny płyn. Czujesz, jak rozgrzewa ci gardło - cieszysz się, że masz martwe, pozbawione zmysłu smaku ciało, gdyż masz silne przeczucie, że substancja była niecodziennie obrzydliwa. Czujesz jednak, jak ciepło rozchodzi się po twym ciele, a martwe mięśnie napięły się w bolesnym spazmie. Jesteś teraz dużo silniejszy niż wcześniej.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 5

Twoja siła urosła o jeden punkt (2->3).