W pobliżu oazowego jeziorka znalazłeś truchło pustynnego smoka - ktoś zabił tego potwora, a oględziny ciała dowodzą, że musiał to zrobić mieczem. Nie spodziewałeś się, że bestia ta padnie z ręki innej niż twoja. Ktokolwiek zabił tego potwora musiał tu być jeszcze wczoraj - w piasku wciąż odciśnięte są ślady stóp wielu osób, a na pustyniach takie ślady nie utrzymują się długo.
Idąc tropem poprzedniego gościa w tym rejonie doszedłeś do niepozornej wydmy. Rozgrzebałeś piasek, w miejscu, gdzie kończyły się ślady, dokopując się jakiegoś tajemniczego przedmiotu - tajemniczego, złotego kielicha. Kirk rozpoznał ten artefakt jako Święty Gral i powiedział ci, że daje on wielką moc każdemu, kto go posiada. Nie masz jednak już miejsca przy sobie, aby zabierać dodatkowe pamiątki z podróży, poleciłeś więc alchemikowi zniszczyć magiczny obiekt i przetopić go na złoto. Uczony zawahał się, ale uznał w końcu twą decyzję - skoro ty nie możesz go mieć, to nikt nie będzie mógł...
Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Święty Gral! Użyłeś zdolności swojego alchemika, aby zmienić go w mieszek złota.====================
Nie był to jednak koniec dzisiejszych znalezisk. W pobliżu jeziorka odnalazłeś porozrzucane szczątki dawnych ofiar smoka - śmierdzą jak zaraza, choć niewiele w nich ludzkich zwłok. Szczątki te stanowią głównie ubrania i przerdzewiałe części ekwipunku, jednak gdy przebiłeś się mieczem przez pierwszą warstwę śmieci zrozumiałeś, że ich pokłady są głębsze.
Nie miałeś ochoty zagłębiać się w mieszaninę starych kości i ubrań oraz smoczych odchodów, zbadałeś więc te najbardziej widoczne i obiecujące miejsca śmietniska. W jednym antycznym plecaku odnalazłeś kolejny magiczny przedmiot, który widocznie nie przydał się jego wcześniejszemu użytkownikowi do walki ze smoczyskiem. Artefaktem była kryształowa kula wielkości ludzkiej głowy, gładka, jakby wypełniona dymem - nie rozumiałeś po co ktoś mógł nosić coś tak pozornie bezużytecznego, nim Kirk nie objaśnił ci jak można ją wykorzystać. Możliwość przewidywania przyszłości wydaje się być kusząca, zostałeś więc zmuszony do rozważenia jakie przedmioty należy ze sobą zabrać, a jakie zniszczyć.
Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Kulę Jasnowidzenia! Użyłeś zdolności swojego alchemika, aby zmienić swój Amulet w mieszek złota.