Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 17816 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 27, 2010, 09:21:35 pm »
Jesteś w bardzo złym stanie i nie wiesz gdzie jesteś. Jedyną strategią, na jaką wpadłeś po spędzeniu wykańczającego dnia na pustyni, to jak najszybszy przemarsz po tej krainie, celem przepatrzenia jak największej ilości terenu.

Na zachodzie widzisz jakąś dziwaczną kotlinę przecinającą równiny. Kamienne kręgi w jej pobliżu wyglądają niebezpiecznie. Trasa na południe jest względnie bezpieczna - jedyne co widzisz z tej odległości to skaliste wzgórze, ale masz wyjątkowo złe przeczucie co do tamtego miejsca.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 27, 2010, 11:18:48 pm »
umm chyba wybor oczywisty :F runy
stos 4
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2010, 11:19:51 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 28, 2010, 04:07:14 pm »
Minąłeś kanion, wchodząc na wyjątkowo niepokojące równiny - cały obszar pokrywały dziwne, ciemne kamienie pokryte gęsto runicznymi znakami. Nie wiesz kto to zbudował, ale musiała to być dawno temu. Do czegokolwiek te dziwne konstrukcje miały służyć, nie mogło to być nic dobrego.

Wszedłeś między głazy, próbując znaleźć coś wśród pokrytych nienaturalnie zieloną trawą polan. Niestety, wszystkie kamienie wyglądają identycznie i już wkrótce zgubiłeś się wśród nich, nie widząc gdzie zostawiłeś swoją początkową ścieżkę. Ściemniło się bardzo szybko i już chciałeś, zrezygnowany, zaryzykować rozbijanie obozowiska wśród tych kamulców, gdy nagle zza jednego z nich wysunęła się zakapturzona sylwetka. Jej twarzy nie było widać, ale masz wrażenie, że nie jest to widok, który chciałbyś oglądać - persona unosiła się nad ziemią, a w ręce trzymała lekko prześwitującą, zakrzywioną szablę. Wróg zbliżał się coraz szybciej...



Rozpocząłeś walkę z widmem

Twoja skuteczność: 3 (moc) + 5 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 5 (moc) + 3 (Runy) + 1 (rzut kostką) = 9)

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (2->1).

Uuuu... nieciekawie....

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 29, 2010, 07:48:04 pm »
Czujesz się potwornie źle. Nie pamiętasz już kiedy czułeś się tak źle, rany nie chcą się goić i cały jesteś zupełnie wycieńczony, fizycznie i psychicznie. Ale jeszcze się nie poddajesz - Hobgoblin ma jeszcze kilka asów w rękawie nie podda się bez walki.

Nie doceniłeś Krainy Środkowej - ten region to prawdziwe piekło na ziemi. Jedyne miejsce, do którego zaprowadzi cię droga na północ to znowu ta piekielna pustynia, a podróż tam to zwykłe samobójstwo. Dziwne wzgórze na zachodzie wygląda bezpiecznie, ale nie dużo - nie masz ochoty sprawdzać co tam się na ciebie czai. Poważnie rozważasz opuszczenie krainy mostem na południu - może uda ci się dojść w jakieś korzystne miejsce, kiedy już będzie pod drugiej stronie? Żal tylko opuszczać to miejsce, do którego tak trudno się przecież dostać.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Możesz przejść przez most na południu - idąc w tym kierunku nie musisz walczyć ze Strażnikiem.

c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2010, 08:39:55 pm wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 29, 2010, 09:10:47 pm »
Cytuj
Możesz przejść przez most na południu - idąc w tym kierunku nie musisz walczyć ze Strażnikiem.
sie mialem o to pytac wlasnie ;f

uzywam czaru i teleportuje sie do zamku dzie lecze 2 pkty zycia

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 30, 2010, 01:18:10 am »


Użyłeś czaru Teleportacja, aby przenieść się do Zamku.

Zjawiłeś się w okolicach zamku wraz z uderzeniem pioruna - zaklęcie podziałało jak marzenie. To jedyne miejsce w tej krainie, gdzie będziesz mógł otrzymać pomoc.

Nie wpuszczono cię do samego zamczyska, ale zaopiekował się tobą znachor na podgrodziu. Początkowo strażnicy nie chcieli cię wpuścić, ale lekarz przekonał ich, że każdy w tym miejscu otrzyma każdą pomoc, jeśli tylko przychodzi w pokoju. Ruszyłeś do lecznicy i pozwoliłeś się sobą zająć, szanując zasady tego miejsca i zachowując spokój. Przynajmniej dzisiaj.

Wyleczyłeś dwa punkty wytrzymałości (1->3) w zamian za dwa mieszki złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 03, 2010, 12:55:55 pm »
Byłeś już jedną nogą w grobie, ale medycy wykonali przyzwoitą robotę. Nie dałeś im wyleczyć się w całości, szczędząc pieniądze na dalszą wędrówkę, ale w razie potrzeby wiesz, gdzie znajdziesz pomoc. Czas ruszać w dalszą drogę.

Zalesione wzgórze na południowym-zachodzie po raz trzeci staje w twoim polu widzenia i zasięgu marszu. Nie wiesz jeszcze co się tam kryje, ale masz przeczucie, że nic dobrego. Na północy rozciąga się puszcza, typowa bardziej dla drugiej strony rzeki - ciekawi cię jak wyglądają lasy na tym brzegu.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

a) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 03, 2010, 01:20:57 pm »
ide poszukac grzybkow w puszczy
stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 03, 2010, 10:42:12 pm »
Znalazłeś się pośród drzew. Puszcza nie jest tak gęsta, jak niektóre z tych po drugiej stronie rzeki, ale położona jest wśród wzgórz i teren jest wyjątkowo trudny - wciąż musisz okrążać jakieś kotliny i pieczary, które wyrastają z porośniętych pagórków. Do tego las jest prawie pozbawiony jadalnej roślinności. Nie masz ochoty spędzać tu całej nocy.

Nim jednak udało ci się wyjść z lasu, zobaczyłeś jakiś cień raz po raz przemykający po ciemniejącym niebie. Po jakimś czasie zrozumiałeś, że napatoczyłeś się na teren kolejnego ducha i właśnie siedzisz w środku roztoczonej przez niego iluzji - wielka twarz jakiejś ponurej kobiety rozpostarła się nad tobą, a z jej spojrzenia widzisz, że nie ma wobec ciebie dobrych zamiarów.



Rozpocząłeś walkę ze zmorą

Twoja skuteczność: 3 (moc) + 1 (rzut kostką) = 4
Skuteczność wroga: 3 (moc) + 3 (rzut kostką) = 6)

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 06, 2010, 12:24:10 am »
Opuściłeś puszczę ledwo żyjąc - nie miałeś szans z tym potworem, który panoszy się po puszczy. Póki co Kraina Środkowa okazuje się być wyjątkowo nieprzystępna. Rozważasz poważnie powrót na drugą stronę rzeki, no ale póki co i tak nie masz jak jej przekroczyć.

Na północy widnieje wielki, złoty budynek na wysokim wzgórzu. Nie wygląda to na miasto, raczej na jakąś świątynię albo klasztor. Nie wiesz co tam jest, ale chyba jednak wolisz szukać szczęścia tam niż na kolejnej polanie pokrytej runicznymi kamieniami, jaką widzisz na południu.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 06, 2010, 12:51:16 pm »
pewnie wypadna mi 2 oczka aaaalee ide do swiatyni

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 06, 2010, 04:09:18 pm »
Po długiej wspinaczce dotarłeś do szczytu gigantycznych schodów, stając przed wejściem do wielkiej Świątyni. Z oddali widziałeś jedynie monumentalną, złotą kopułę, którą z tej odległości aż trudno objąć wzrokiem - z bliska dostrzegasz więcej podziwu godnych zdobień. Runiczne portale, posągi i obeliski, wyryte w murze płaskorzeźby i wejścia, których nie jesteś w stanie policzyć. Musi być ze 100 albo więcej dróg prowadzących do środka tego budynku. Skierowałeś się do tego, które jest na wprost przed tobą - jest większe od sąsiadujących, co sugerowałoby, że to wejście główne.

We wnętrzu znalazłeś więcej drzwi i tuneli, lecz udało ci się nie zgubić, głównie dlatego, że wciąż szedłeś na wprost, przed siebie. Ta droga okazała się być dobrą, chociaż dwa razy musiałeś ominąć sprytnie zastawione pułapki, w które mogli wpaść mniej uważni podróżnicy. Trafiłeś do wielkiej sali, której sufit niknął gdzieś w oddali, pod ciemną kopułą. Na jej środku zobaczyłeś wysoki piedestał, oświetlony światłem pionowo padającym przez świetlik umieszczony w najwyższym punkcie kopuły. Przedmiot umieszczony na nim mieni się w kolumnie oślepiającego światła. Podszedłeś bliżej i wdrapałeś się na szczyt niewielkiej piramidy, zdejmując z jej szczytu oświetlony przedmiot. Z bliska był jeszcze piękniejszy.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Świątyni: 10 (5+5)



Znalazłeś Talizman!
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2010, 04:09:52 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 08, 2010, 02:58:37 pm »
Zdobycie talizmanu poprawiło ci humor, jednak wciąż jesteś w złym stanie. Nie poddasz się jednak tak łatwo - schodząc wielkimi schodami prowadzącymi do Świątyni postanowiłeś stanąć niebezpieczeństwu twarzą w twarz.

Jest kilka miejsc, których nie odwiedziłeś jeszcze w tej krainie. Pierwszą jest zagadkowa przepaść na zachodzie krainy, w pobliżu której napadło cię widmo. Może na jej szczycie znajdziesz coś ciekawego. Drugą, jest dolina, której dotąd nie widziałeś, a którą udało ci się dojrzeć ze szczytu wzniesienia, na którym byłeś. Jest wyjątkowo obszerna, gęsto zalesiona i wygląda na dużo niebezpieczniejszą, niż doliny w krainie zewnętrznej.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

a) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
b) Ukryta dolina - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Barbarzyńca).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 08, 2010, 07:46:03 pm »
no lal byc zjedzonym przez 2 demony czy skoczyc w przepasc ot wybor... bardziej pozytywna chyba jednak jest przepasc wiec tam ide

Cytuj
pozytywna [...] przepasc
eh do czego tu dochodzi..
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2010, 07:47:23 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 09, 2010, 04:31:32 pm »
Znalazłeś się nad wyjątkowo stromą przepaścią. Dno wąwozu zakrywa gęsta mgła, ale wiesz, że każde potknięcie się tutaj byłoby fatalne. Znalazłeś przejście na drugą stronę, miejsce, w którym obie ściany przepaści zbliżają się do siebie i łączą poprzeczną skałą - przejście po niej będzie wyjątkowo trudne, no ale musisz spróbować.

Poślizgnąłeś się raz, jednak adrenalina przy tym wydzielona pomogła ci silniej złapać się ostrej, śliskiej skały. Zarówno ty, jak i twój niski towarzysz przeszliście bezpiecznie na drugą stronę - choć przechodziliście tylko kilkanaście minut, po drugiej stronie padliście na kolana wycieńczeni tak, jakbyście biegli kilkadziesiąt mil bez przerwy.

Wyniki rzutów kostką przy pokonywaniu przepaści:
3 (Hobgoblin)
6 (Gnom)

Bezpiecznie przeszliście na drugą stronę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 11, 2010, 01:04:37 am »
Przebyłeś bezpiecznie przepaść i spędziłeś resztę dnia bez żadnych przygód. Następnego ranka musisz ruszać w dalszą drogę i czujesz, że ta kraina wciąż ma dla ciebie sporo niespodzianek w zanadrzu.

Rozważasz powrót do Świątyni i zwiedzenie innego wejścia do jej kompleksu. Będziesz musiał nadłożyć trochę drogi, ale wiesz już jak iść i doszedłbyś tam w ciągu jednego dnia. Z drugiej strony możesz zbadać miejsce, w którym Ogniste Góry przełamują się w wąskim wąwozie, do którego prowadzą Tajemne Wrota. Wyjście z tej krainy mostem na południe również jest jakimś pomysłem, no ale wiesz jak trudno jest się tu dostać.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Tropiciel).
b) Tajemne Wrota - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 11, 2010, 01:18:20 pm »
wczesniej nie mialem okazji wiec ide obejzec wrota
stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 11, 2010, 10:18:30 pm »
Po długiej podróży udało ci się dojść do wysokiego przesmyku przez Ogniste Góry. Niestety, dostępu do niego bronią wysokie, dziwne wrota, wyglądające zupełnie jak skała. Nie widzisz w nich dziurki od klucza, ani szpary między skrzydłami, wrota te są wrotami jedynie z kształtu. Nie mając absolutnie pojęcia jak ugryźć tą zagadkę postanowiłeś zbadać region otaczający to miejsce.

Wśród pobliskich wzgórz natknąłeś się na płytką grotę, która zasłonięta była wyjątkowo ciężkim kamieniem. Zaintrygowany tym, co może kryć się w środku, poświęciłeś blisko godzinę na przesunięcie głazu, po czym wydobyłeś z wnętrza dużą, czarną skrzynię. Była wyjątkowo ponura, na jej powierzchni widzisz stylizowane trupie czaszki i węże, choć wieko nie jest chronione żadną kłódką czy zamkiem. Wspomnienia uderzyły cię nagle, kiedy przypomniałeś sobie rycinę widzianą dawno temu w jednym z napadniętych w młodzieńczych czasach dyliżansie - obraz ten opisywał Puszkę Pandory, legendarny artefakt, który sprowadził zło do tego świata. Na tamtym obrazku narysowano bardzo podobną skrzynię...

Nie mogłeś się powstrzymać przed otwarciem wieka tego zagadkowego obiektu, choć wszystkie twoje zmysły były przeciwko temu. Pożałowałeś swojej decyzji - kiedy tylko rozchyliłeś wieko, gigantyczna chmura zielonkawego dymu rozleciała się po okolicy, przesycając powietrze trującym wiatrem - ze wzgórza widzisz jak dym się rozrasta, jak leci wbrew wiejącym wiatrom i rozchodzi się po całej krainie. Padłeś na ziemię, nie czując nóg, po czym zwymiotowałeś na ziemię, czując napad mdłości. Miałeś wrażenie, że każdy wdech zatrutego powietrza odbierał ci kawałek życia. Próbowałeś uciec, ale dym był wszędzie - w końcu straciłeś przytomność od braku powietrza...



Straciłeś punkt wytrzymałości (2->1).

No to się ładnie porobiło...

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 12, 2010, 09:44:27 pm »
Obudziłeś się następnego dnia, będąc ledwo żywym. Żałujesz się otworzyłeś tamtą skrzynkę i jedyne na co liczysz to to, że chmura mogła dorwać jeszcze kogoś oprócz ciebie.

Na północy widzisz znajomy ci zamek - wyleczenie się teraz na jego podgrodziu może ci uratować życie. Alternatywą jest przejście przez zalesioną górę na zachodzie, ale w tej chwili nie masz do takich czynów kondycji.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 12, 2010, 11:34:39 pm »
skladam kolejna wizyte w zamku i znowu lecze 2 pkty hp