Autor Wątek: Pro Evolution Soccer  (Przeczytany 15488 razy)

Offline matek

  • Soldier
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« dnia: Maj 27, 2004, 12:47:56 pm »
patrze i oczom nie wierze! Zadnego tematu o najpiękniejszej grze pod słońcem!
nie gracie? ja bym dnia nie przeżył bez meczyku. tak jak kocham RPG tak bez wachania odłożyl  bym wszystko aby utrzymać normę dzienną. a teraz jak pogoda w miare fajna i można grać w PES live to już nic się nie liczy!!!jeszcze żeby moja dziewczyna grała(no przynajmniej żeby nie mówiła że ją olewam :D ) ze mną to był by eden!  bo nie ma to jak pobiegać troche po boisku, wrócić do domu, otworzyć piwko i do PESa! This is life!!!!!!!!!!!!!!

 

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2004, 03:30:33 pm »
na mnie większego wrazenia zrobił, ale to pewnie "dlatemu" że nie lubie sportówek(no chyba że tych extremalnych(nba street, thps)) ale musze przyznać że i tak jest 1000 razy lepsze niż szitowe fify(każda taka sama :P )

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 27, 2004, 04:04:46 pm »
gralem tylko w pes2 ale nie gralbym gdyby nie moj brat :D po prostu nie lubie w sportowkach grac z kompem staje sie to po chwili nudne a jak przeciwnik siedzi obok z padem w rece to sie chce grac :D
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Dark M

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 597
    • Zobacz profil
    • http://
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 27, 2004, 07:33:51 pm »
Ze sportowych gier 1000razy wole SSXa3. Piłkuf nożnych nietrawie. :D


Disgaea ... jedna z najpiękniejszych gier, kocham ją.

UWAGA!! Nie znam i nie kożystam z żadnych zasad dotyczących ortografi i składni języka polskiego

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 27, 2004, 08:01:41 pm »
Piłki nożnej nie lubię(żeby nie mówić ostrzej). Wogóle nie lubię gier sportowych(o ile nie są to sporty ekstremalne[głównie Snowboard], Tony Hawk i a'la Destruction Derby).
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 27, 2004, 09:31:04 pm »
PES# nie wywarło na mnie większego wrażenia.... sportówek nie lubie, a to jest sportówka jak każda inna.... No cóż wracam chyba do konsoli połupaś troche w Soul Calibur 2 ..... kto idzie ze mną?
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 27, 2004, 09:45:18 pm »
ja ide ;] a raczej wracam zaraz - bo tylko nachwile odszedłem od SC2 żeby na forum wejść :D

ja tam odczasu do czasu jeszcze sobie pogrywam z ojcem ale tak to beee
 

Offline Death Scythe

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
    • http://
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 27, 2004, 10:01:02 pm »
Ja też piłki nożnej za bardzo nie lubię, ale ze sportowych to kocham wyścigi :D
Sometimes the answer is soooooo obvious that you don't need to ask, my fellow

Offline matek

  • Soldier
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 02, 2004, 10:59:59 am »
a czy w ogóle robicie coś poza siedzeniem przed monitorem/telewizorem??????????? macie na codzień do czynienia z jakimkolwiek sportem?  nie można spędzić życia wiecznie grając.......
późnie zostaje tylko garb. no idzieci się bedą z was śmiały. mam nadzieje że źle wywnioskowałem i nie jesteście takimi sztywniakami (homokomputerus :) ). jeżeli jednak mam racje to zostaje mi tylko sie z was śmiać,hehehe
lubie PESy bo sam gram w noge a te gry najrealniej oddają zmagania boiskowe,chociaż, masz racje Zell że z kompem robi sie nudno, ale od czego są kumple?.
 

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 02, 2004, 02:57:46 pm »
no wiadomo zell ma zawsze racje :devil: :D no wiec jesli juz poruszyles ten temat to ja osobiscie wole zagrac w noge z qmplami na boisku (inna sprawa ze jestem cienki :D) niz przed konsola/kompem
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 02, 2004, 04:34:16 pm »
zle matek wywnioskowałeś - ja gram w kosza, ale dla zabawy tylko bo gram beznadziejnie ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2004, 04:35:21 pm wysłana przez Morchol »

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 03, 2004, 11:33:57 am »
Matek, czy ty sobuie jaja robisz? Przecież to chyba jasne, że nie można cały czas siedzieć przed kompem. Nie lubie grać w gry sportowe, ale oczywiście sporty wszelkiej maści są bardzo fajne. Najbardziej lubie grać w tenisa, ale skończmy już offtopic, bo będzie kiepsko.
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 13, 2004, 11:36:49 am »
Chyba jedna z najlepszych gier w jakie kiedykolwiek gralem a na pewno taka w ktora najwiecej gralem... zawsze sie znalazl czaszeby popykac sobie w PES(tylko ja mowie o tych z PSX bo konsol obecnej generacji nie mam) czy to sam czy z kumplami zawsze przyjemnosc jest duza a z kumplami to juz wogole... takze gram w noge na dworze choc w klubie juz od kilku lat nie gram za cienki pewqnie bylem.. ewentualnie kupilem sobie konsle i niechcialo mi sie jusz chodzic na treningi jak moglem pograc w noge w domu :P  ta gra na serio uzaleznia i za kazdym meczem tlumacze sobie ze jeszcze tylko jeden ostatni... i zastaje mnie wtedu juz poozna noc anim skoncze
Naoewni gierka jest 1000 razy lepsza niz fifa i inne pilki wszystki razem wziete (no moze poza "Goal 3" i "Tsubasy" jeszcze z NES'a)!
Podoba mi sie w PES'ie to ze jest bardzo realistyczny i ze nie ma w nim schematow.. prawie kazda bramka jest inna... do tego wiele mozliwosci robienia taktyk.. mozliwosc samemu zrobienia polapki ofsidowej i inne zajebiste taktyki!

Osobiscie gram japonia(i prosze sie niesmiac bo niejeden cap sie zdziwil jak mu Brazyli dupe skopalem) i to mi sie podoba ze wtej grze dzieki mozolnemu ustawianiu taktyki i nauczania sie bledow mozna zrobic mistrzowska.. druga druzyna to niemcy, jako ze gram w starego PESa z PSone mam tam Bierhoffa ktory wspaniale wykozystuje wzutki.. jak juz nie moge pokonac kogos japonia(co zadko sie zdaza) biore "Dojczland" i wtedy zaczyna sie masakra gra skrzydlami i wiele wzutek ewentulnie strzalow z za pola karnego jesli obroncy wybija wzutke.. i to mi sie podoba ze nie tak jak w Fifi biegamy kiwajac 8 zawodnikow tylko trzeba kleic akcje na skrzydlach podawac rozgrywac pilke.. anie wciskac trojkat jak najczesniej i biegnac przed siebi
ISSProEvolution/PES to jedna z najpiekiejszych gier jakie gralem...i w ktore nadal gram mimo ich wieku
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2006, 12:18:39 pm wysłana przez Gipsi »


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline elfik_mog

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 188
  • ばか ばか ばか !!!
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 16, 2004, 05:44:55 pm »
Mój ulubiona gra to gra na nerwach :lol: . Dobra żartuje. Lubie piłke nożną, ale niestety mało gram (nie mam z kim). Co do spędzania wolnego czasu to oprócz grania rysuje, tylko nie mam sztalugi ;(  chlip!

MATURA TO BEZEDURA^^'

Offline Rad!cal.87

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
    • http://
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 09, 2004, 02:59:52 pm »
hehe jak ktos nie lubi soccera albo sportu to pes'a trójki tesh nie polubi, a jest on z pewnością najlepszą symulacja piłki noznej jak narazie ( niedługo pes 4 :D ). Bo jak można w taką fife grać, bleh... jEdyna wada to brak licencji na wszystkie druzyny (co ma sie poprawic w czwórce ), ale na to tesh są sposoby - patche itp... Ja teraz mam wszystko pod euro przerobione, piłeczka roteiro nawet jest :D i sobie gram od czasudo czasu, czekam na nowa cześć... ale i tak PES 3 jest da best hehe

( ide, musze zakupy przyniesc :/ )
bla

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 09, 2004, 06:54:31 pm »
taa tylko ten brak licencji to dosc powazna wada. patche - ja niestety mam na ps2 to nie skorzystam... wiem ze jest edit mode ale to nie to... hmmm skads znam tego avka nikt z forum go nie mial przypadkiem?  
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Rad!cal.87

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
    • http://
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 09, 2004, 07:10:08 pm »
hmm... no racja... ( i tu przewaga peceta hehe) z patchow nie skorzystasz, ale w czwórce ma być jush licencja na wszystko podobno, zobaczymy

ps. a co do avatara, to miał ktos chyba hehe... pewnie ja :P
bla

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 09, 2004, 07:24:48 pm »
byl ostatnio news na wp o pes4 i maja licencje na lige holenderska pewnie inne ligi tez dolacza
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2004, 08:17:41 pm wysłana przez Zell Dincht »
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 01, 2004, 04:59:14 pm »
mi PES3 ledwie chodzil wiec zrezygnowalem. Ale pogrywalem troszeczke (troszeczke bo sie shit zawieszal) w jakies ISS i gralo sie bardzo ale to bardzo przyjemnie

Offline Quezacotl

  • Soldier
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
    • http://
Pro Evolution Soccer
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 05, 2004, 08:59:01 am »
Cytuj
mi PES3 ledwie chodzil wiec zrezygnowalem. Ale pogrywalem troszeczke (troszeczke bo sie shit zawieszal) w jakies ISS i gralo sie bardzo ale to bardzo przyjemnie

ISS i PES to jest ta sama seria, tylko że te części które wyszły na psx nazywały się ISS (International Superstar Soccer) a te co wydano na PS2 nazywają się PES (Pro Evolution Soccer) nie wiem po co Konami postanowiło zmienić nazwe wraz ze przeniesieniem serii na PS2. Ta nazwa dotyczy tylko wersji europejskiej i amerykańskiej bo w Japoni seria ma od początku tą samą nazwe (Winning Eleven).
"Jest widok ogromniejszy od widoku morza - niebo. Jest widok ogromniejszy od widoku nieba - wnętrze ludzkiej duszy."