Autor Wątek: Poszukiwacz 11 - Wojownik  (Przeczytany 11214 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Poszukiwacz 11 - Wojownik
« dnia: Marca 30, 2011, 08:08:43 pm »
Podróż zajęła ci trzy dni, ale w końcu dotarłeś w pobliże Rwącej Rzeki. Spędziłeś noc w gospodzie, odpoczywając po długim marszu i pierwszy raz od dawna posilając się daniem, którego samemu nie przygotowałeś. Gospoda była doskonałym miejscem do rozpoczęcia podróży - dobrze ukierunkowana groźba lub postawiony komuś kufel piwa doskonale rozwiązywały języki i dostarczyły ci sporo informacji. Wiesz już gdzie szukać tego, po co przybyłeś - Korony Władzy.

Twój suweren, Lord Escart z Visc, zlecił ci odnalezienie tego tajemniczego artefaktu, który dawno temu pozwolił arcymagowi Claudiusowi zdominować to niewielkie księstwo. Dzięki niemu chronił tą krainę przed niebezpieczeństwami, wrogimi czarami, a także skutecznie powstrzymywał wszystkich sąsiadów przed zbroją agresją. Szpiedzy niedawno donieśli Escartowi, że ten wielki czarodziej zniknął w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie Koronę. Teraz już nic nie przestało na przeszkodzie temu, żeby twój lord podbił cały ten region i przyłączył je do swojego rosnącego imperium.

Twoja misja była prosta - zdobyć Koronę Władzy lub powstrzymać wszelkich do niej pretendentów na tyle długo, aby armia Escarta przekroczyła granicę. Wojsko jednak ciągle nie wyruszyło i za pewne nie opuści stolicy przed końcem zimy. Ty nie masz jednak zamiaru na nią czekać - jeżeli sam zdobędziesz Koronę, to z łatwością podbijesz tą krainę w pojedynkę.

Wojownik wkracza na arenę!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Sobowtór (siła 4)
Małpa (siła 3)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2012, 07:21:09 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 31, 2011, 11:21:04 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Elf).
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 31, 2011, 11:41:11 pm »
for the glory! na czarodziejkę! bo jak zwykle nie mam nic do stracenia... poza formą ;x
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2011, 11:43:02 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 02, 2011, 04:27:06 pm »
Rankiem rozpocząłeś swoją podróż po tej krainie, kierując się od razu na zachód, w stronę największego miasta tego regionu. Podróżowałeś szybkim krokiem i mury grodu przekroczyłeś późnym popołudniem. Z uwagę przyglądałeś się gwardzistom, fortyfikacją murów, uzbrojeniu... wszystko, co widziałeś, było mocno przestarzałe. Wydawało się, że nikt w tym kraju nie słyszał o czarnym prochu, a przynajmniej nikt go nie wykorzystywał - zbyt długo polegali na magii Claudiusa, aby dokonać się mógł jakiś technologiczny postęp. Muszkiety i działa, którymi dysponowała zbliżająca się z Visc armia Escerta, miały być dla nich tragiczną niespodzianką.

Mimo to nie mogłeś nie doceniać magii, w szczególności tej, którą w pobliskich akademiach doprowadzano niemalże do perfekcji. Zaklęcia osobiste były czymś wyjątkowo przydatnym, w szczególności podczas tak niebezpiecznych misji, jak twoja. Zdecydowałeś się odwiedzić zamieszkującą gród czarodziejkę, głównie z nadzieją dowiedzenia się czegoś przydatnego o stosowanych przez wojsko czarach. Fabienne Le Fay, tak bowiem się nazywała, przywitała cię z uśmiechem i doskonale rozpoznała twój obcobrzmiący akcent. Nie była jednak zainteresowana co cię sprowadza - z jakichś powodów twoja wizyta bardzo poprawiła jej humor i z dużą cierpliwością i życzliwością odpowiadała na twoje pytania.

Po godzinie rozmowy, Fabienne zmieniła nagle temat i poprosiła cię o coś, a właściwie zaoferowała wymianę. Obiecała dać ci zwój z jednym z nieużywanych przez nią zaklęć w zamian za niewielki flakonik krwi i kilka włosów z twojej głowy. Zdziwiła cię ta prośba, jednak nie chcąc jej urazić przystałeś na tą propozycje. Czarodziejka z wielkim entuzjazmem pobrała strzykawką krew i ścięła kilka włosów, oddając ci zaklęcie. Nie miałeś pojęcia do czego potrzebowała tych rzeczy, jednak coś ci mówiło, że nie chcesz wiedzieć.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 6

Otrzymałeś nowe zaklęcie!


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 02, 2011, 04:39:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).
b) Kapliczka - możesz skorzystać tu z usług mnichów i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 02, 2011, 07:50:50 pm »
kaplica

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 06, 2011, 02:09:04 am »
Nie do końca wiedziałeś jak używać zaklęć, ale gdy tylko przeczytałeś zwój, to magia wypełniła twoją podświadomość w niejasny dla ciebie sposób. Znałeś już jego formułę i jakaś część twego umysłu była pewna, że będziesz w stanie go użyć kiedy zajdzie potrzeba. Nie miałeś możliwości spróbowania jak czar działa, doskonale wiedząc o tym, że jest jednorazowy. Jego skuteczność miała się okazać w przyszłości.

Kontynuowałeś drogę na południe, badając kolejne rejony tej tak obcej krainy. Rankiem zaskoczyła cię zamieć, lecz nie było to nic specjalnie nieoczekiwanego lub uciążliwego - w twojej ojczyźnie na północy była to codzienność i przywykłeś do marszu w głębokim śniegu. Kontynuowałeś podróż na południe, mijając liczne wioski, mniej lub bardziej dotknięte kataklizmami, jakie spadły na ten kraj nieoczekiwanie po zniknięciu Claudiusa. Ich mieszkańcy nie wyglądali na takich, którzy aktywnie przeciwstawią się zbliżającemu się najeźdźcy.

Swój marsz zakończyłeś w pobliżu klasztoru, po pokonaniu kilkudziesięciu mil. Nie miałeś ochoty burzyć panującego tam spokoju swoją wizytą - klasztor nie miał żadnego strategicznego znaczenia, ani dla ciebie, ani dla twojego suwerena. Znalazłeś niewielką wiatę, z której musieli korzystać wiosną, podczas upraw i w niej spędziłeś tą noc, wygrzewając się w cieple ogniska. Tego dnia zwiedziłeś spory kawał kraju, jednak minął on bez wartych zapamiętania zdarzeń.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 08, 2011, 01:32:01 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Strażnik - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim 2 Karty Przygody.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 08, 2011, 01:41:31 pm »
strrrażnik

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 10, 2011, 04:53:59 pm »
Rankiem ruszyłeś w dalszą drogę, w końcu mając możliwość dotarcia do jednego z ważnych miejsc w tej krainie - mostu przez Rwącą Rzekę. Poświęciłeś sporo czasu na obserwację tego miejsca, zapytałeś też ludzi o legendarnego strażnika, który od zawsze bronił tego przejścia. Widać było, że mechaniczny wojownik był potężny, ale nie na tyle, aby stanowić zagrożenie dla armii Escarta. Ty sam jednak nie miałbyś wielkich szans w pojedynku z tym potworem, dlatego postanowiłeś skupić się na zbadaniu najbliższych okolic mostu, odkładając problem Strażnika na później.

Podczas badania okolicy natknąłeś się na jedno intrygujące miejsce - wysokie wzniesienie ukryte głęboko w lesie na południu. W jednej z jego płaskich, pionowych ścian odkryłeś wejście do jaskini, które kształtem bardzo przypominało wrota - bez dwóch zdań te podziemia zbudowano ludzką ręką. Przygotowałeś pochodnię i ruszyłeś do wnętrza jaskini, chcąc ją dobrze zbadać. Nie wiedziałeś czego się spodziewać, kiedy zakończyłeś marsz długim korytarzem i dotarłeś do kolistego pomieszczenia. W jego wnętrzu znajdowało się lustro.

Kiedy tylko zbliżyłeś się odrobinę, twoim oczom ukazał się przerażający widok. Dwa demony wyskoczyły jednocześnie z lustra. jeden był brudnozielony i wpatrywał się w ciebie pustymi, wygłodniałymi oczyma. Drugi pojawił się w formie dymu, który po chwili zmaterializował się w postać upiornej kobiety z czerwonymi ślepiami. Oba potwory rzuciły się na ciebie nim zdążyłeś uciec - czekała cię wyjątkowo trudna walka.



Rozpocząłeś walkę z Upiorem i Południcą

Twoja skuteczność: 3 (moc) + 6 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wrogów: 7 (moc) + 3 (rzut kostką) = 10

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3). Upiór zyskał punkt wytrzymałości (2->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 11, 2011, 12:00:39 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym)
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 11, 2011, 12:19:58 pm »
idę do wioski poradzić się mędrca

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 16, 2011, 05:24:51 pm »
Udało ci się uciec z przeklętej jaskini - twoja ciekawość o mało co nie doprowadziła do twej zguby. Nigdy nie widziałeś takich demonów, jak te, które cię napadły. W twojej ojczyźnie prawie wszystkie potwory i duchy zostały dawno pokonane, nikt tam nie musi się ich obawiać. Silne tło magiczne całej tej krainy przyciąga jednak wszelkie ponad naturalne zagrożenia niczym magnes żelazowe opiłki, a dotąd mieszkańcy byli przed nimi chronieni jedynie dzięki magii Claudiusa - to cud, że ta kraina tak długo istniała niezagrożona.

Gdy opatrzyłeś rany i rankiem ruszyłeś w dalszą drogę, skierowałeś się na wschód, kontynuując swoją podróż wzdłuż rzeki. Pod wieczór dotarłeś do dużej osady, w której postanowiłeś spędzić noc. Wypytałeś kilku wieśniaków o ostatnie wydarzenia i warte uwagi miejsca w okolicy, po czym zdecydowałeś się odwiedzić kapłana, który zamieszkał w chatce na wzgórzu nieopodal. Klecha okazał się być uczonym z południa, który przybył tu w roli misjonarza.

Rozmawialiście długo, a w trakcie rozmowy skłamałeś, że jesteś kapitanem miejskiej gwardii, który przemierza tą krainę broniąc ludzi przed potworami. Opowiedziałeś mu o swoim spotkaniu z duchami, wymieniliście spostrzeżenia na temat anormalnej ilości zagrożeń, na jakie narażeni są mieszkańcy tego kraju. Klecha kupił twoją opowieść - pomógł ci opatrzyć twoje rany i postanowił pomóc ci w podróży, poprzez podarowanie zwoju z zaklęciem. Przyjąłeś czar uprzejmie dziękując, spędzając wieczór na jego analizowanie - nie mogłeś posiadać więcej niż jednego zaklęcia, dlatego musiałeś zdecydować które możesz wziąć ze sobą.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Mędrca: 6



Otrzymałeś nowe zaklęcie, jednak nie możesz nosić dwóch jednocześnie. Nie zamieniasz starego czaru na nowy.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 17, 2011, 01:40:53 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).
b) Kapliczka - możesz skorzystać tu z usług mnichów i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 17, 2011, 12:52:32 pm »
powrót do kaplicy

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 23, 2011, 03:22:39 pm »
Rankiem musiałeś zdecydować gdzie iść, aby kontynuować swój zwiad. Początkowo zamierzałeś ruszyć na północ, jednak silna zamieć zupełnie pozbawiła cię do tego chęci - z każdym krokiem musiałbyś walczyć z napierającym w twoim kierunku wiatrem i śniegiem, a to nie było ci zupełnie na rękę. Zdecydowałeś się ponownie ruszyć na zachód, tym razem obierając trochę inną, lepiej chroniącą przed wiatrem trasę.

Podróż była długa, ale nie tak trudna, jak się spodziewałeś. Nie odkryłeś tego dnia niczego niespodziewanego, zanotowałeś jednak w pamięci kilka miejsc o szczególnej ważności strategicznej, wiedząc, że informacje o nich mogą się później przydać. Marsz zakończyłeś u podnóża góry klasztornej, a nocować postanowiłeś w tym samym miejscu, które odwiedziłeś kilka dni temu.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 23, 2011, 03:38:22 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Strażnik - teren został zbadany i znajdują się na nim 2 Karty Przygody (Upiór i Południca).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 23, 2011, 07:04:28 pm »
spróbujmy sił na skałach

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 05, 2011, 12:54:00 am »
Rankiem zastanowiłeś się dokąd udać się w następnej kolejności. Nie miałeś ochoty iść na zachód, gdyż i tak nie miałeś możliwości pokonania rzeki przez znajdujący się tam most, a do tego istniało ryzyko ponownego spotkania z kręcącymi się po okolicy duchami. Tym razem zdecydowałeś się na wycieczkę w góry na północy, skaliste wzniesienia, które ominąłeś ostatnim razem. Wyglądały na niebezpieczne miejsce, ale ty czułeś się na siłach, aby podjąć stojące za taką wędrówką wyzwanie.

Pogoda niestety nie dopisała ci tego dnia. To, co początkowo uznałeś za przejściowe zachmurzenie i słaby wiatr wieczorem przerodziło się w solidną wichurę, szczególnie groźną i silną na górskim terenie. Kilkukrotnie poślizgnąłeś się na zdradliwym kamieniu, z trudem przechodziłeś nawet najwęższe występy w prowadzącej po zboczu ścieżce i zbyt późno zdałeś sobie sprawę z tego, że powrót w takiej pogodzie byłby czystym szaleństwem. Zatrzymałeś się w głębokiej jaskini i przygotowałeś sobie posłanie i niewielkie ognisko, licząc na poprawę pogody dnia następnego - przy takim wietrze nie będziesz mógł opuścić skał.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w lesie: 3

Straciłeś jedną turę.


================

Tej nocy spotkało cie kolejne nieszczęście. Światło twojego ogniska przyciągnęło agresora w postaci wysokiego, potężnie zbudowanego dzikusa. Miał potworną siłę i był niestety dużo lepiej uzbrojony.



Rozpocząłeś walkę z Barbarzyńcą. Wykorzystujesz swoją umiejętność i dodajesz do swojej skuteczności wyższy wynik z dwóch rzutów kostką.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 5 (rzut kostką) = 9
Skuteczność Barbarzyńcy: 10 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 17

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2011, 09:04:04 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 11 - Wojownik
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 07, 2011, 09:44:11 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Strażnik - teren został zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Upiór). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).