Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - GamePlay

Strony: [1] 2
1
Inne gry Square Enix / Front Mission 5
« dnia: Listopada 09, 2005, 02:00:51 pm  »
używać flashget!
Movie number one
Movie number two

W Japonii widziane pod koniec tego roku, w pozostałej części świata pod koniec przyszłego roku...
Krążą plotki o wersji PSP i jeżeli to jest prawdziwe to jestem zadowolony (przez pewną osobę mogę cieszyć się z tej konsoli).

2
Offtopic / Open Source
« dnia: Maja 24, 2005, 07:46:54 pm  »
Wybierajcie i opiszcie je, jeżeli znacie jakieś.

Mam dylemat i FreeBSD na dysku (unix) a potrzebuje jakiegoś linuxa.

4
Lineage 2 / Summon i pet
« dnia: Grudnia 24, 2004, 01:05:35 pm  »
Mam już wilka! Teraz następny cel będzie hatchling, a potem strider!
Hatchling to jest mała wersja stridera, która tylko chodzi za tobą i najwyżej może ugryźć trochę przeciwnika. Później jak jest odpowiednio żywiony to można z niego zrobić stridera na którym bedzie można jeździć! Co wy o tym sądzicie? Niezła innowacja? Mnie bardzo się podoba.

5
Lineage 2 / Kroniki pierwsze
« dnia: Grudnia 14, 2004, 02:28:24 pm  »
"Bitwa o Giran"

Przez wysiłki Kardynała Seresina, wreszcie nasiona zaufania zostały ukorzenione - nawet,

jeżeli miałoby to być na krótką chwilę. Złowieszcze przeczucie nadchodzącego kryzysu było odczuwalne przez wszystkie rasy. Morze ognia wojny co zżerały całe ziemie aż iskrzyło się, nikt nie mógł tego przepuszczać - ani przygraniczne rejony ani też północne strefy, gdzie potwory wędrowały potwory, ale głęboko w sferze ludzkiej.

Historia jest najbardziej ostrym nauczycielem, który nieustępliwie uczy tych samych lekcji. Ludzie wyglądali, jakby potrzebowali jakiegoś wroga tak samo jak powietrza do oddychania. Jeżeli tylko znajdą niemile widzianych przeciwników, to wystąpią przeciwko nim. Od kiedy tylko zacząłem się uczyć o klęsce w zamku Giran, to tylko nauczyciel nadążał za moimi słowami i tak samo drwił z nich swoją perwersyjnym zmysłem mądrości: Od kiedy ludzie sprzeciwili się bogom, odtąd są naturalnie brudni...

Po tym jak ambasador elficki przeszedł przez bramy zamków Adeńskich, Książę Lewin Walder, który sprawował piecze nad całym Gludio, został wygnany ze swojego terytorium. Nowy władca został wyznaczony ale też poszukiwacz przygód z nieznanych korzeni. W Dion, Książę Ashton był zmuszony do zrzeknięcia się swojego tronu i przekazania go rebelom, uciekł on do Adeny. Osaczeni przez najemników z Ol Mahum, żołnierze króla Amadea nie mogli obronić Księcia. Zasady oblegania są bezlitosne - lider rebelii, który zdobędzie zamek staje się prawowitym władcą całego terytorium, a król musi to zaakceptować. Ludzie zrobiliby dobrze, gdyby wzieli to pod uwagę - nawet rebeliom poza terytorium zdaża się, że królestwo ulega natychmistowemu rozpadowi. Los od dawna kroczył ku chaosowi - najważniejsza bitwa objawiała się w najbogatszych zakątkach królestwa, stanowiąca punkt zwrotny w nadchodzącym wydarzeniu. Wiele podejrzanych spraw uczestniczyło podczas bitwy o zamek Giran. Z sąsiadującymi władcami tak nagle przesiedlonymi, jak mógł Baron Carmon Esthus niepotrzebnie zużyć swoje siły w wyprawie na podbój Antharas? Gdzie znajdują się Ci, którzy przeżyli w ataku? Gdzie znajdował się Baron i dlaczego on powierzył swój zamek Leonie Blackbird? Kto jest ważniejszy? Czemu Ci na polu bitwy beztrosko radowali się z faktu, że sprawy zawsze toczyły się w tym kierunku? Odpowiedzi są zawsze oczywiste dla Jigharta Eina, najemnika, który podróżował przez Elmore by walczyć w oblężeniu, jak oni są do młodej księżniczki, która usiłuje obronić zamek dla Barona. Dla nich obydwojga oraz dla wielu innych takich jak oni, powody te są Zwiastunami Wojny.

Student Hardin i Pisarz Desperion, Hindemith, Porządek imperium, 1640

6
Lineage 2 / Techniczne rzeczy
« dnia: Grudnia 13, 2004, 10:07:57 pm  »
Otóż Panie Łukaszu, przygody w świecie Lineage II mogą być dużo fajniejsze niż w WoW, bo w tym drugim to zaraz kilka kroków za jakimkolwiek miastem jest całe pole potworów i zabijasz je kiedy tylko masz ochotę. Natomiast w Lineage tak nie jest, wychodzisz z miasta i wędrujesz sobie przez łąki, jesteś w lesie i nagle patrzysz jak całe stado wilkołaków goni Ciebie a Ty teraz podejmujesz decyzję: albo z nimi walczyć albo uciekać, ale najczęściej ucieka się, tak wszyscy robią. Też jak to jest na oficjalnym L2 nie dość, że walczycie z całą zgrają potworów to jeszcze one atakują miasta! Do tego jeszcze jest część nastepna Lineage II - Second chronicles: the age of Splendor. Dostarcza ona nie tylko rozwinięty pet system, ale także potwory do ujeżdżania (mogę mieć własnego smoka, na którym będę latał^^ ). Do tego można podróżować statkami, dodatkowe skille (nawet na niskie poziomy) oraz dodatkowe char sety (nowe twarze i kolory włosów, teraz orkowie mogą mieć blond włosy). Gra jest powolna, ale to niekoniecznie jest jej minusem. Akcja gry podaczas walki z potworem staje się bardziej interesująca i emocjonująca a wykorzystywane zdolności są bardzo ciekawe wizualnie, szczególnie u magów. Jednak bardzo nieciekawe jest zróżnicowanie profesji, mag dużo szybciej zabija i dzięki czemu dostaje większe doświadczenie, natomiast wojownik, czy też łucznik dużo tracą. Niepodoba mi się też to, że po każdym poziomie żadna z postaci nie dostaje punktów statystycznych i takim sposobem bardziej doświadczony gracz może zostać pokonany przez mniej doświadczonego i do tego posiadającego lepszy sprzęt. Co do tego ostatniego to jednak mnie uradowała wiadomość, że będąc na pierwszym poziomie nie będe dobrze czuł się w najlepszej zbroi możliwej do zdobycia. W grze są tak zwane D-grade, C-grade i B-grade, im bliżej litery tym bardziej trzeba by doświadczonym w grze, natomiast sama litera A przyznawana jest tylko wybrańcom - tyczy się to każdego przedmiotu, od napojów począwszy po najcięższe zbroje. Bardzo fajną rzeczą jest to, kiedy jestem w podziemiach to rzeczywiście czuję się jakbym był w podziemiach - mam małą widoczność (kamera) oraz ograniczenie ruchowe tak samo. Jednak poruszanie się w tej grze to jest największy mankament, bo od tego czy przeżyjesz ucieczkę przed wrogiem to decyduje połączenie internetowe, oraz serwer. Także to jest denerwujące, kiedy idziemy sobie przez łąke i nagle stajemy, b na drodze jest mały kamyczek, na który nawet postać nie może stanąć i niestety w tym momencie, trzeba go ominąć ręcznie. Gra ma też miliony plusów, po wyliczeniu których zabrakłoby miejsca na posty innych użytkowników forum ;) Dlatego polecam to grę każdemu, bo to jest Ultima i Ragnarok wszystkich MMORPGów!

7
Film / A.I.
« dnia: Grudnia 12, 2004, 01:24:40 am  »
Film wydawał się ciekawy pd względem wizualnym i środowiskowym (uwielbiam science fiction), ale równierz w innych kwestiach był wyśmienity, w końcu robił go sam Spielberg. Początkowo myślałem, że będzie on podobny do kilku fimów co wcześniej widziałem, które z kolei były o stosunkach "robot - człowiek". Tutaj było inaczej bo widać było, że roboty to bezmyślne objekty ludzkiej wyobraźni, ale z nich najbardziej wyróżniał się ten jeden, główny bohater dziecko. Z góry zakładałem, że finał będzie wyglądał tak: roboty zbuntują się i będzie wielka wojna, która zakończy się zwycięstwem dla robotów... Matrix? Film bardzo mnie zaciekawił w środku, jak okazało się, że to dopiero początek przygody, a konkluzja tego wszystkiego przypominała fabułę baśni o pewnej marionetce...
Film jak najbardziej udany i warty obejrzenia, rekomendacja dla tych co lubie S-F oraz dla tych, którzy wolą przemyślenia. Muzyka fortapianowa, lekka, ale jak najbardziej pasująca. Efekty wizualne są znakomite, bardzo dobra animacja poruszających się ludzi jako zepsutych robotów. Jeżeli Spielbergowi ten projekt jeszcze raz do głowy przyjdzie, to na jego finał będę czekał z niecierpliwością.

8
Priston Tale Klan / Priston Tale 4th tier's skills
« dnia: Grudnia 10, 2004, 10:38:34 am  »
Rzecz dzieje się kilka dni temu... Wchodzę na stronę, której nie rozumiem i nawet nie wiem po co wchodzę. Na indexie jest bardzo fajna animacja z napisem "The Fourth Power". Zaczęło mnie to ciekawić, chociarz tak na prawdę nie wiem po co, ale chyba po to, żeby otworzyć stare rany i poczuć ból. Przeszukję stronę od A do Z i w końcu widzę... swojego Pikemana z czterema linijkami skillów! Wszystkich, którzy lubią wspominać zapraszam tutaj http://kr.pristontale.com/Guide/CharacInfo.aspx

BTW Zastanawiam się nad jedną rzeczą apropos wersji koreańskiej, są dwie wersje PT do ściągnięcia - Full i Test. Co one oznaczają i jakby ktoś był miły i wytłumaczył je.

9
Knight Online Klan / Goblin Event
« dnia: Listopada 19, 2004, 08:40:08 pm  »
Dla noobów oraz dla tych którzy chcą ogłaszam nowy event.

Polega na tym, że idziemy na gobliny, robimy party i przetrząsamy całe żerowisko. Rezultat będzie taki, że otrzyma się dużo kasy oraz będą też golin party. Będzie odbywało się to głównie na Diez2 bo tam jest mniej ludzi.

10
Knight Online Klan / Serwer Diez
« dnia: Listopada 05, 2004, 10:00:56 pm  »
Otóż trwają dyskusje na ten temat właśnie. Na Diez1 jest:
-Więcej osób
-Więcej lagów
-Możliwość wejścia do abyss

Na Diez2:
-Mniej osób
-Mniej lagów
-brak możliwości wejścia do abyss

Musimy ustalić na którym gramy bo połowa osób jest na pierwszym i tam są party, natomiast druga połowa, która jest na drugim, narzeka na słaby exp bo kilka osób siedzi na pierwszym.

11
Knight Online Klan / Zbroja goblinowa
« dnia: Listopada 03, 2004, 05:34:45 pm  »
Niektórzy nie wiedzą jaka powinna być dobra zbroja goblinowa. Czasami zdarzają wypadki podczas wyrabiania zbroi i dostajemy ją gorszej jakości, tak więc pokazuję teraz jak powinna wyglądać dobrze zrobiona zbroja goblinowa:

Dla Warriora i Rouge:
Pauldron
Pads (Spodnie)
Helmet (Obręcz/Hełm)
Gauntlets (Rękawice)
Boots (Buty)

Dla Magiciana:
Robe
Pads (Spodnie)
Helmet (Obręcz/Hełm)
Gauntlets (Rękawice)
Boots (Buty)

Dla Priesta:
Pauldron
Pants (Spodnie)
Helmet (Obręcz/Hełm)
Gloves (Rękawice)
Boots (Buty)

Jeżeli coś wam wyszło niższej jakości niż to co ja pokazuje to znaczy, że próba stworzenia nie powiodła się. A jeżeli ktoś wam próbuje sprzedać te rzeczy to nie kupujcie tego za więcej niż 150k za wszystko inne niższej jakości to nie dawajcie ani żetonu.

12
Knight Online Klan / Knight Online znowu beta!
« dnia: Października 26, 2004, 11:53:21 pm  »
Odnalazłem link do bezpłatnej (tymczasowo) gry w Knight Online. Ci, którzy nie próbowali a chcieliby to zapraszam: www.knightonlineworld.com

13
Manga & Anime / Dobry Komiks
« dnia: Października 26, 2004, 02:19:33 pm  »
12 listopada wychodzi numer z... właśnie zgadnijcie z czym >:) Może być bardzo ciekawe. W tej serii dwa tytuły podobały mi się: Street Fighter i Soul Saga a resztę widziałem w TV a co do X-men to oni są już bardzo przereklamowani. Chciałbym przeczytać wasze opinie o tym oraz także pokłucić się z wami, czy to można zaliczyć do mangi.

14
Manga & Anime / Ghost in th Shell 2
« dnia: Września 05, 2004, 08:37:03 pm  »
Nareszcie jest film! Mog dalej obejrzeć co działo się z cyborgiem Batou po śledztwie Puppetmastera. Ale to co zobaczyłem to całkowicie nowa przyszłość. Graficy na prawdę postarali się, teraz FF:AC musi wyglądać na prawdę fenomenalnie, żeby pobić GITS:I. Muzyka jest ciągle w dobrym klimacie, zero ostrych kawałków co mnie cieszy, gdyż ona w 50% składała się na klimat filmu. To co ja zobaczyłem to nie mogę opisać, zobaczcie sami: GITS hompage

15
Inne / Megaman Zero
« dnia: Września 03, 2004, 02:09:04 pm  »
Nareszcie jest trzecia część tej wspaniałej gry platformowej. Przygód super reploida ciąg dalszy, zacznę już go przechodzić, ciekawe czy po tym będzie dalsza część, oby tak. Grafika nadal nie zmieniona, tylko troszkę inny inteface do którego zawsze można przywyknąć. Ośmielę się powiedzieć, że to jest cRPG. Niby poziomów się nie zdobywa, ale raczej umiejętności i nowe bronie. Grę porównałbym do Gun Hazard. Zgodzisz się ze mną Dark Master?

16
Film / Siedem
« dnia: Września 01, 2004, 11:22:51 am  »
Produkcja: USA
Występują: Morgan Freeman, Brad Pitt

Jeden z najlepszych filmów jakie widziałem, cały czas trzyma w napięciu. Thriller, w którym wszyscy odgrywają główne role, nie ma takiej osoby, która odstawiona została na drugi plan. Nie ma wcale efektów specjalnych, czasami tylko kukły są. Muzyka jest świetna, całkiem adekwatna do filmu. Jak ogląda się go to cały czas człowiek myśli nad sensem swoich czynów. Miałem miejscami wrażenie, że nadszedł także na mnie czas cierpienia za grzechy. Jeżeli chodzi o kary, to najbardziej śmiałem się na początku kiedy zobaczyłem grubasa i jego żołądek (Ale wielki), a najbardziej podobało mi się lenistwo i reakcja na to oddziałów specjalnych policji - to chyba figura z wosku... (chwilę później)... to ŻYJE! A co wam podobało się w tym filmie?

17
Nieaktualne / Conquer Online
« dnia: Sierpnia 27, 2004, 11:23:49 am  »
www.conqueronline.com
Wielu z was zapewne widziało filmy o samurajach, sztukach walki i naukach starych mistrzów. Do tego dodajcie ptaki, duchy i inne potwory a uzykacie Conquer. Sama gra nie ma żadnego związku z podbijaniem czegoś, lecz chodzi tutaj o bycie sobą i panem swojego losu. tutaj mamy 4 profesje, a każda z nich podzielona jest na dwie płcie, mamy: Wojownika, Trojana, Taoistę czyli maga oraz łucznika. Wojownika nie trzeba przedstawiać jedynie dodam, że w guide jest napisane, że posługuje się każdym rodzajem broni do walki bezpośredniej. Trojan to jest to samo co wojownik, ale jego siła ataku jest dużo większa, lecz życie mniejsze, bardzo dobrze posługuje się broniami dwuręcznymi. Taoista niestety jest trudny i trzeba bardzo dobrze wiedzieć jak nim grać, gdyż posiada tylko jeden czar jakim jest prąd i ten atak zabiera bardzo mało życia aż do poziomu 15 kiedy to taoista przechodzi na wyższy poziom wtajemniczenia. Łucznik, tutaj też niewiele mogę dodać, tylko powiem, że jest najpopularniejszą postacią w grze, bo może bardzo szybko zabić nie tracąc przy tym życia, lecz jak ktoś będzie próbował go zabić to ma duże prawdobodobieństwo sukcesu. RPG nie byłoby sobą gdyby nie system skilli, który jest podobny do tego z PT, co mnie bardzo cieszy. Na przykładzie wojownika: on ma na początku gry możliwość walki mieczami, jest to skill pasywny, na im większym jest poziomie, tym większą mamy siłe ataku, ale gdy chcemy czasem dalej rozwijać ten skill to musimy się liczyć z tym że wyższy poziom wtajemniczenia będzie wymagał większego poziomu postaci. Więcej skilli do dyspozycji dostajemy wtedy gdy przejdziemy wyżej w drabince profesji, która jest szczegółowo opsiana na stronie: Play -> Proffesions. Dobrze rozwnięty system skillów w tej grze jest na niekorzyść punktów, gdy przechodzimy o poziom wyżej to one same się dodają w zależności od tego jak walczyliśmy, coś za coś. W świecie gry są zamki i fortyfikacje, które potocznie nazywają się miasteczkami. Jak w każdym MMORPG takie miasteczko posiada: Zbrojownika, Kowala, Sprzedawce napojów i innych drobiazgów. Tutaj dodatkowo mamy fryzjera, upiększacza, wiele NPC do questów, portiera, który wynajmuje domy oraz są jeszcze bezmózgie patrole które lubią KS. One czasem jak GM zechce to biegają wokół zamków na niskich poziomach i zabijają potwory nie patrząc na to, że ktoś inny się męczy i próbuje zdobyć exp. Z drugiej strony jest to bardzo dobry sposób na szybkie zarobienie złota bez wysiłku, gdyż patrole mają bardzo dużo siły i każdego potwora, jak chcą, to zabijają jednym ciosem. Wracając do NPC sprzedającego broń i zbroję to oni sprzedają rzeczy aż do 120 poziomu dla każdej z profesji. Jednak każdy z tych przedmiotów można zdobyć jako drop z potwora, czasem trafiają się unikalne wersje tych przedmiotów, które jednak tylko lepiej wyglądają a statystykami nie różnią się za wiele. O każdą zbroję i broń trzeba dbać, gdyż może się zepsuć, ale od czego jest kowal. Gra sama jest to mix RO, PT i klimatu z MU. Tak samo jak w RO możemy brać ślub (!), mieć własne zwierzątko oraz zmieniać swój wygląd co raczej nie zmienia rozwoju naszej postaci. Do wyglądu należy tylko wybór twarzy, fryzury i koloru włosów. Można wyglądać jak Cloud z FFVII albo jak zwykły mnich. Jest też bardzo fajna lecz małopotrzebna rzecz: akcje. Gdy klikamy na przycisk "action" to otwiera nam się okno z kilkoma zaprogramowanymi gestykulacjami i pozycjami, możemy siedzieć, klęczeć śmiać się, machać, a najbardziej podoba mi się taniec. Innowacją w tej grze w przeciwieństwie do poprzednich MMORPGów jest skakanie. Jeżeli mieliśmy w poprzednich grach mały strumyczek długości pól przed sobą to za skarby świata nie mogliśmy przejść na drugą stronę, chociaż praktycznie to nie byłby żaden problem, tutaj możemy przeskakiwać mury, rzeki i inne wielkie przeszkody, tak więc jeżeli chcemy to możemy zwiedzić całą mapę razem ze wszystkimi szczegółami. Jednak taki skok to też ma ograniczenia, bo nie mozemy z samego podnóża zamku wskoczyć na najwyższą wieżę. Kolejnym dobrym rozwiązaniem jest system PvP i prawo w miastach. Jeżeli jesteśmy przestawieni na zabijanie innych graczy to liczmy się z tym, że możemy pójść do więzienia, albo jezeli będziemy próbowali kogoś w mieście zaatakować, to sami zostaniemy zaatakowani przez patrol, a siła ich ciosu jest tak wielka, że od razu może zabić. Jak my zostaniemy zabici przez potwora lub gracza to zawsze wyskakuje z nas złoto i przedmioty, których nie używamy, po tym jak zostaniemy zabici to przemieniamy się w ducha i tak jak w poprzednich MMORPGach tracimy exp. Grafika na screenach nie jest może zachęcająca, ani też muzyki nie ma, ale za to jest ona bardziej grywalna niż reszta MMORPGów bo oczywiście są questy! Tutaj to mnie najbardziej zadowolił ten system, bo jak mamy misję do spełnienia, wtedy to nie jest praca na kilka minut bo zaczyna się przygoda. Questy są niesamowicie długi i przyjemne, lecz niestety trzeba je przechodzić z przewodnikiem, który jest na stronie, bo od NPC, który daje nam zadanie niewiele się dowiemy. Za questy nagrody są rózne: broń, zbroja, dodatkowe punkty exp, unique items. Grę polecam każdemu kto nie patrzy na grafikę ale na grywalność i przyjemności płynące z grania. Co do muzyki to ja i tak wole posłuchać swojego brzmienia: Ozrc Tentacles "Akasha" <- do tej gry jest to bardzo odpowiedni utwór.

BTW De6v6il6, niestety nie widze dalszego sensu grania w MU, zaczynam grać w Conquer, wybacz.

18
Muzyka / Grunge rock
« dnia: Sierpnia 11, 2004, 02:54:48 pm  »
Na pewno większość znawców rocka słuszało o Pearl Jam i Days of the New. Bardzo lubię taką muzykę, ponieważ ma w sobie rytm a jak się przysłuchać ich tekstom piosenek to śpiewają o rzeczach częściowo związanych z fantastyką (naukową lub średniowieczną). Dla mnie taka muzyka ma w sobie właśnie taki klimat. Nie lubie Grunge hardcore, bo wtedy niczego nie słuchać dobrze, nie wiadomo, czy gra perkusja czy gitary albo czy śpiewa wokalista. Każdy dzień zaczynam od włączenia grunge'u i jednej melodii mógłbym słuchać cały dzień. Nic więcej już nie dodam, po prostu jest super =]

19
Priston Tale Klan / Chciałbym mieć/chciałbym komuś dać
« dnia: Czerwca 17, 2004, 01:12:29 pm  »
[DOTYCZY TYLKO CLAN MEMBERS][/font]
Postanowiłem założyć ten temat ze względu na to, że dużo postaci jest na niskim levelu i tym postaciom jak chce się coś sprzedać to raczej oni nie kupią bo nie mają na to kasy. Równierz często też zdarza się, że postacie na wysokim levelu zdobywają bardzo cenne przedmioty i je sprzedają nie wiedząc, że mogą się przydać postaciom na niższym levelu (tutaj prośba do wszystkich 5x i 4x oraz wyżej).

A więc do rzeczy...
Oddam: Gothic gauntlets PRS def 47 a abs chyba 0.6 (nie pamiętam >_< )
            oraz mam też wiele sheltomów, których też nie pamiętam.

Chciałbym mieć: Mechanic armlets ATA

NOTE: Jeżeli oczywiście ktoś będzie miał Mech armlets i będzie chętny, żeby oddać. Jeżeli nikt nie zechce tych gothic gauntlets w ciągu 2 tygodni to sprzedam!

20
Priston Tale Klan / Idea serwera
« dnia: Czerwca 04, 2004, 03:02:48 pm  »
Chodzi o to, że na alphie jest za dużo ludzi i czy nie lepiej byłoby zmienić ją na betę albo gammę. Dużo ludzi = dużo KS = dużo SS = dużo loot :)

Strony: [1] 2