Kategoria ogólna > Magia i Miecz Online
Poszukiwacz 11 - Wojownik
Tantalus:
Podróż zajęła ci trzy dni, ale w końcu dotarłeś w pobliże Rwącej Rzeki. Spędziłeś noc w gospodzie, odpoczywając po długim marszu i pierwszy raz od dawna posilając się daniem, którego samemu nie przygotowałeś. Gospoda była doskonałym miejscem do rozpoczęcia podróży - dobrze ukierunkowana groźba lub postawiony komuś kufel piwa doskonale rozwiązywały języki i dostarczyły ci sporo informacji. Wiesz już gdzie szukać tego, po co przybyłeś - Korony Władzy.
Twój suweren, Lord Escart z Visc, zlecił ci odnalezienie tego tajemniczego artefaktu, który dawno temu pozwolił arcymagowi Claudiusowi zdominować to niewielkie księstwo. Dzięki niemu chronił tą krainę przed niebezpieczeństwami, wrogimi czarami, a także skutecznie powstrzymywał wszystkich sąsiadów przed zbroją agresją. Szpiedzy niedawno donieśli Escartowi, że ten wielki czarodziej zniknął w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie Koronę. Teraz już nic nie przestało na przeszkodzie temu, żeby twój lord podbił cały ten region i przyłączył je do swojego rosnącego imperium.
Twoja misja była prosta - zdobyć Koronę Władzy lub powstrzymać wszelkich do niej pretendentów na tyle długo, aby armia Escarta przekroczyła granicę. Wojsko jednak ciągle nie wyruszyło i za pewne nie opuści stolicy przed końcem zimy. Ty nie masz jednak zamiaru na nią czekać - jeżeli sam zdobędziesz Koronę, to z łatwością podbijesz tą krainę w pojedynkę.
Wojownik wkracza na arenę!
Przedmioty:
Przyjaciele:
Czary:
Trofea:
Sobowtór (siła 4)
Małpa (siła 3)
Tantalus:
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6
Dostępne drogi:
a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Elf).
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
MarvelliX:
for the glory! na czarodziejkę! bo jak zwykle nie mam nic do stracenia... poza formą ;x
Tantalus:
Rankiem rozpocząłeś swoją podróż po tej krainie, kierując się od razu na zachód, w stronę największego miasta tego regionu. Podróżowałeś szybkim krokiem i mury grodu przekroczyłeś późnym popołudniem. Z uwagę przyglądałeś się gwardzistom, fortyfikacją murów, uzbrojeniu... wszystko, co widziałeś, było mocno przestarzałe. Wydawało się, że nikt w tym kraju nie słyszał o czarnym prochu, a przynajmniej nikt go nie wykorzystywał - zbyt długo polegali na magii Claudiusa, aby dokonać się mógł jakiś technologiczny postęp. Muszkiety i działa, którymi dysponowała zbliżająca się z Visc armia Escerta, miały być dla nich tragiczną niespodzianką.
Mimo to nie mogłeś nie doceniać magii, w szczególności tej, którą w pobliskich akademiach doprowadzano niemalże do perfekcji. Zaklęcia osobiste były czymś wyjątkowo przydatnym, w szczególności podczas tak niebezpiecznych misji, jak twoja. Zdecydowałeś się odwiedzić zamieszkującą gród czarodziejkę, głównie z nadzieją dowiedzenia się czegoś przydatnego o stosowanych przez wojsko czarach. Fabienne Le Fay, tak bowiem się nazywała, przywitała cię z uśmiechem i doskonale rozpoznała twój obcobrzmiący akcent. Nie była jednak zainteresowana co cię sprowadza - z jakichś powodów twoja wizyta bardzo poprawiła jej humor i z dużą cierpliwością i życzliwością odpowiadała na twoje pytania.
Po godzinie rozmowy, Fabienne zmieniła nagle temat i poprosiła cię o coś, a właściwie zaoferowała wymianę. Obiecała dać ci zwój z jednym z nieużywanych przez nią zaklęć w zamian za niewielki flakonik krwi i kilka włosów z twojej głowy. Zdziwiła cię ta prośba, jednak nie chcąc jej urazić przystałeś na tą propozycje. Czarodziejka z wielkim entuzjazmem pobrała strzykawką krew i ścięła kilka włosów, oddając ci zaklęcie. Nie miałeś pojęcia do czego potrzebowała tych rzeczy, jednak coś ci mówiło, że nie chcesz wiedzieć.
Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 6
Otrzymałeś nowe zaklęcie!
Tantalus:
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6
Dostępne drogi:
a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).
b) Kapliczka - możesz skorzystać tu z usług mnichów i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej