Kategoria ogólna > Magia i Miecz Online

Poszukiwacz 4 - Barbarzyńca

(1/60) > >>

Tantalus:
O świcie stanąłeś na wzniesieniu na skraju wielkiego lasu, przez który podróżowałeś przez ostatnie tygodnie. Jesteś zmęczony, ale widok zielonych pól i wzgórz, przecinającej horyzont rzeki i niknącym za nim łańcuchu górskim cieszy twoje oczy. Zakończyłeś pierwszą część podróży, trafiając w końcu do krainy rządzonej do niedawna przez wielkiego maga Claudiusa, powiernika Korony Władzy.

Trzy tygodnie temu wyruszyłeś z rodzinnej wioski na dalekiej północy, gdzie wychowano cię na doskonałego wojownika i przywódcę. Miałeś jeden cel - zdobyć królestwo dla siebie, krainę, którą mógłbyś władać, którą uczyniłbyś swoją ojczyzną. Tu skierował cię wioskowy szaman po tym, jak w ogniu ukazała mu się pradawna Korona, wszechpotężny artefakt, który pozwoli ci zrealizować twoje marzenia. Prawdziwa podróż dopiero przed tobą - w tych magicznych krainach czekają na ciebie niebezpieczeństwa o których nigdy nie słyszałeś, ale ty zawsze byłeś dużo lepszy w rozwiązywaniu problemów niż martwieniu się nimi.

Zasłużysz na szacunek twoich przodków, jak na Barbarzyńcę przystało!



Przedmioty:


AD. Duchy pokonane za pomocą krzyża nie będą dodawać się do twoich trofeów.

Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Niedźwiedź (siła 3)
Lew (siła 3)
Hobgoblin (siła 3)
Dzik (siła 1)
Goblin (siła 2)
Ludojad (siła 4)
Smok (siła 7)
Ludojad (siła 4)

Tantalus:
Kraina w której się znalazłeś różni się znacznie od twojej ojczyzny. Tu krajobraz zdobią trawiaste równiny i rzadkie lasy liściaste, przeplatane pojedynczymi puszczami i wzgórzami. Z domu pamiętasz jedynie nieprzystępne, zlodowaciałe równiny, przez większą część roku pokryte śniegiem posępne wzniesienia i gęste tundry. Zmiana otoczenia cieszy cię i nie masz jeszcze ochoty przechodzić na drugą stronę Rwącej Rzeki, w szczególności, że masz wrażenie, że nie jesteś jeszcze gotów na wyzwania, które niesie ze sobą drugi jej brzeg. Nie masz chociażby Talizmanu, magicznego przedmiotu umożliwiającego dostanie się do Korony Władzy. Masz przeczucie, że póki co nie musisz się śpieszyć.

Zszedłeś z zalesionego wzniesienia i postanowiłeś wybrać w końcu drogę dalszej podróży. Trasa na południe prowadzi na pola uprawne - jakaś duża wieś musi być gdzieś w pobliżu, nie masz jednak ochoty widzieć w tej chwili miejscowych ludzi. Trakt na północ mija widoczne na horyzoncie ruiny jakiegoś zapomnianego miasta, wkraczając na trawiaste pastwiska. Droga wygląda ciekawiej, choćby ze względu na to, że gdzieś w oddali widzisz jakąś tawernę...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Pola (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).

Solidus:
a) Pola na południe

Stos 3

Tantalus:
Ruszając na południe zatrzymałeś się w dolince, w okolicy jakichś opuszczonych sadów pełnych zdziczałych jabłoni i gruszy. Choć jakaś duża wieś znajduje się w pobliżu, w tej chwili nie widzisz w okolicy żadnych ludzi.

Gdy zastał cię wieczór posiliłeś się jabłkami, rozglądając się przy okazji po sadzie. Zauważyłeś, że został opuszczony nie dawno temu, a pozostawione narzędzia i kosze na wpół wypełnione zgniłymi owocami sugerują, że dokonano tego w pośpiechu. Po kilku minutach uważnego marszu znalazłeś prawdopodobny powód, dla którego sad wygląda dziś tak, a nie inaczej. Jedno z drzew jabłoni, na które się natknąłeś nie miało żadnych liści ani owoców, a jego wszystkie gałęzie i konar powykręcały się w jakiś groteskowy, niepokojący sposób. Widzisz, że ta dziwna mutacja dotknęła również okoliczne drzewa - wieśniacy widać przestraszyli się tego faktycznie niecodziennego widoku i uciekli w popłochu. Po dokładniejszym zbadaniu drzewa odnalazłeś dziwny przedmiot, wkopany między jego korzeniami. Wydobyłeś go i przyjrzałeś się mu dobrze - to niewielki amulet, z wyglądu nie podobny do czegokolwiek, co w życiu widziałeś. W dotyku jest dziwnie zimny, a oczy stylizowanego demona, którego podobizna widnieje na środku, zdają się śledzić ruch twojej głowy. Uśmiechnąłeś się - amulet za pewne jest magiczny, możliwe, że cenny, a jego dziwaczny wzór przypadł ci do gustu. Wróciłeś do swojego obozowiska, chowając znaleziony skarb do kieszeni.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Amulet!

Tantalus:
Wczesnym rankiem wyszedłeś z sadu i rozejrzałeś się dookoła. Choć noc spędziłeś dobrze i wchodzisz w nowy dzień bogatszy o jeden przedmiot, powoli czujesz, że okolica cię przytłacza. Pola uprawne i trawiaste równiny są wszędzie dookoła, jak okiem sięgnąć. Monotonia krajobrazu zaczyna cię już nużyć, no ale nie masz wyjścia, musisz iść dalej.

Teren jest łatwy, możesz więc pokonać dziś spory kawał drogi. Idąc dalej na wschód dotrzesz na jakieś mocno zaniedbane pola uprawne w pobliżu skalistego wzniesienia, podobnego do tych, które pamiętasz ze swojej mroźnej ojczyzny. Możesz też wrócić na północ i zbadać drogę, którą wcześniej odrzuciłeś, wchodząc na... cóż... kolejne uprawy, urozmaicające trasę do gospody. Możesz też spróbować wyrwać się z tego rolniczego otoczenia i przedostać się na drugą stronę rzeki, jednak pilnujący mostu Strażnik wygląda na wyjątkowego twardziela.
 
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Pola (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej