Kategoria ogólna > Magia i Miecz Online

Poszukiwacz 3 - Amazonka

(1/63) > >>

Tantalus:
Słońce świeciło nad całą krainą, ukazując wszelkie jej pejzażowe skarby w pełnym majestacie. Łąki i polany przechodziły płynnie w pofalowane doliny i wzgórza, dające początek znikającym na dalekim wschodzie górom. Wśród pól i równin widzisz odległe miasta i wioski, mniejsze i większe ludzkie osiedla, których od zawsze kazano ci unikać. Cel twojej wędrówki jest jednak jedynie punktem na horyzoncie - spowite ciemnymi chmurami, posępne szczyty Ognistych Gór, których podnóża znajdują się gdzieś daleko za rwącą, nieprzebytą rzeką. Droga do Korony Władzy będzie trudna, ale musi ci się powieść - duchy lasu już zbyt długo walczą samotnie z rosnącymi w siłę mocami chaosu. Po tajemniczym zniknięciu maga Claudiusa, ten potężny artefakt może wpaść w ręce każdego, a w jeśli znajdzie się na nieodpowiedniej głowie, da to początek zgubie wszystkich mieszkańców kraju. Nie znasz głowy, które byłyby odpowiedniejsza od twojej własnej.

Zwinnie zeszłaś ze szczytu wysokiej sosny, którą obrałaś sobie za punkt widokowy. Przeczesałaś włosy, strzepnęłaś igliwie z kusej spódniczki, po czym ruszyłaś truchtem w stronę rzeki, pędząc ku przygodzie.

Amazonka rusza ku nieznanemu!


AD.1 - Dla usprawnienia rozgrywki będę rzucał dwiema kostkami przy każdym twoim ruchu. Dzięki temu będziesz mogła pokonywać dalsze dystanse, co może być ważne w pierwszych etapach gry. Jeżeli z jakichś powodów będziesz chciała ruszać się tylko jedną kostką, uprzedź mnie o tym w jakimś poście.
AD.2 - Ta umiejętność wymaga nerfnięcia, bo jest trochę zbyt dobra. Umówimy się, że działa tak jak działa, ale jedynie wtedy, kiedy Amazonka atakuje przeciwnika. Nie może jej użyć kiedy się broni.

Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Sobowtór (siła 5)
Goblin (siła 2)
Rozbójnik (siła 4)
Hobgoblin (siła 3)
Hobgoblin (siła 3)
Golem (siła 5)
Strzygoń (moc 4)
Goblin (siła 2)
Upiór (moc 6)
Olbrzym (siła 6)

Tantalus:
Poprzednią noc spędziłaś w małej wiosce nad rzeką, jednak o świcie podziękowałaś za gościnę i ruszyłaś dalej w swoją podróż. Musisz przekroczyć Rwącą Rzekę, aby wydostać się z tej Krainy, jednak dalej czekają cię wielkie niebezpieczeństwa - musisz się przygotować przed stawieniem im czoła, więc minie trochę czasu zanim opuścisz zewnętrzne lasy, pola i równiny. Twoim priorytetem jest odnalezienie Talizmanu, magicznego przedmiotu, który pozwoli ci bezpiecznie przebyć Dolinę Ognia i zdobycie Korony Władzy. Bez niego nie masz szans na osiągnięcie swojego celu.

Na zachodzie widzisz gęstą puszczę, jedną z wielu rosnących nad Rwącą Rzeką. Zawsze lubiłaś las, ale masz złe przeczucia względem tego jednego - drzewa wyglądają tam wyjątkowo posępnie. Na północy rozpościerają się rozległe równiny, graniczące od południa z prastarym lasem. Za nimi widzisz chyba jakieś kamienne konstrukcje - jakieś monumenty i kamienne runy, może jakieś miasto lub jego ruiny.
 

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3 (2+1)

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).

Yuzuriha:
Idę w stronę równin
stos 2

Tantalus:
Minęłaś las i zaczęłaś wędrówkę wśród zielonych równin. Pogoda dopisywała, droga póki cię nie zmęczyła, wszystko idzie po twojej myśli. Pod wieczór zaczęłaś trochę uważniej badać miejsce do którego przybyłaś, starałaś się bowiem znaleźć miejsce na nocleg i drewno na opał. Kiedy słońce miało już zajść za horyzont, a ty wracałaś do obozowiska z zebranym chrustem, potknęłaś się o na wpół zakopany w ziemi obiekt. Wstałaś szybko i zdenerwowana cofnęłaś się dwa kroki, mając wrażenie, że to nie był korzeń czy kamień. Kucnęłaś i odkryłaś, że miałaś rację - twoja noga zahaczyła o na wpół wkopaną w ziemię, zaśniedziałą lampę oliwną. Wygrzebałaś ją i uśmiechnęłaś się, zdając sobie sprawę, że to dokładnie taka lampa jak te, które występują w bajkach o dżinach i latających dywanach. Potarłaś ją rękawem, czując się głupio wykonując tak dziecinny ruch, jednak uśmiech zniknął z twojej twarzy, kiedy z miedzianego naczynia zaczął wydobywać się niebieski dym, kiedy tylko dotknęłaś go palcami. Rzuciłaś lampę na ziemię i cofnęłaś się dwa kroki, z mieszanką strachu i fascynacji patrząc jak niebieska chmura zmienia się w... w dżina.

- Jestem Jahir, o Pani, dżin i twój wierny sługa - rzekł stwór, przypominający teraz łysego, niebieskiego mężczyznę - Nie spełniam jednak trzech życzeń, ani nie zsyłam na ludzi nieszczęścia... mam jednak propozycję, która może Panią zainteresować...

Po wysłuchaniu dżina podniosłaś jego lampę i schowałaś do swojego plecaka. Jego pomoc może się kiedyś przydać, a nawet jak nie, to w dwójkę zawsze milej podróżować...



Zdobyłaś nowego przyjaciela - Dżina!

W zamian za mieszek złota użyje on na twój rozkaz zaklęcia, którego kartę dostaniesz za chwilę na priva. Po wykorzystaniu zaklęcia, Dżin opuści twoją drużynę.

Tantalus:
Wypoczęłaś tej nocy, zerwałaś się wcześniej i truchtem ruszyłaś dalej. Mając nowego kompana, podróż mijała ci szybciej i byłaś dziś w stanie pokonać szmat drogi.

Ranka znów musiałaś zadecydować gdzie pójść. Bieg na południe zaprowadzi cię na wzgórza za pilnowanym przez Strażnika mostem. Z takiej oddali nie jesteś w stanie nic zobaczyć, ale masz koszmarnie złe przeczucia związane z tamtymi pagórkami. Wygodny trakt prowadzi na północy-zachód i będziesz nim mogła dobiec prawie do Miasta, największej metropolii w tej krainie. Oceniasz, że obóz rozbić będziesz musiała gdzieś na jego przedmieściach, wśród pól uprawnych i kwietnych polan. Możesz też spróbować pokonać Strażnika i przejść przez most, zbliżając się trochę do celu swej podróży - nie będzie to jednak łatwe zadanie.
 

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 8 (6+2)

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej