Kategoria ogólna > Magia i Miecz Online
Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
Tantalus:
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1
Dostępne drogi:
a) Pola - teren został zbadany i znajdują się na nim 2 Karty Przygody (Czarnoksiężnik i Mag).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
The_Reaver:
Na równiny stos 3
Tantalus:
Po przygotowaniu obozu dokładniej przyjrzałeś się znalezionej statuetce. Miała w sobie coś hipnotyzującego, co sprawiało, że nie mogłeś przestać jej podziwiać. Nie chodziło jedynie o jej kunsztowne wykonanie. Odczuwałeś pewną magiczną aurę wokół tego nietypowego przedmiotu. Nie mogłeś jednak być pewien co jest jej źródłem. Spędziłeś ponad godzinę na bardzo uważne zbadanie figurki. W końcu zdecydowałeś się na użycie kilku prostych zaklęć. Jednego z nich, konkretnie czaru odpędzającego złe duchy, miałeś chwilę potem pożałować.
Coś nie do końca materialnego wystrzeliło ze złotej figurki, wydając irytujący, wysoki dźwięk. Półprzejrzysta chmura zaczęła wirować dookoła ciebie i twoich kompanów, dając do zrozumienia, że ma Wam za złe użycie magii wobec niej. Wiedziałeś dokładnie co to jest - poltergeist. Wyjątkowo nieprzyjemny duch, którego bardzo trudno jest przegnać lub zakląć w materialnym obiekcie, a który opętuje ludzi irytującymi dźwiękami, które z czasem każdego doprowadzają do szaleństwa. Jedynym sprawdzonym sposobem na pozbycie się niechcianego towarzysza, było szybkie przekroczenie bieżącej wody - bariery nie do przebycia dla większości duchów, w tym również dla poltergeista.
Kolejnego dnia ruszyłeś na południe, chcąc jak najszybciej przekroczyć rzekę. Niestety, zły duch uniemożliwił ci zaśnięcie i znacznie utrudnił marsz. Przejście kilku mil zajęło ci cały dzień, a zmęczyło bardziej, długodystansowe bieganie.
Poltergeist dołącza się do drużyny i pozostanie w niej tak długo, póki nie przekroczysz Rwącej Rzeki lub jakiegoś z jej dopływów.
Tantalus:
Z powodu towarzystwa Poltergeista poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.
Dostępne drogi:
a) Ruiny - teren został częściowo zbadany i znajdują się na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką, korzystając ze zdolności swojego przyjaciela. Znajduje się tam również nieznana Karta Przygody.
The_Reaver:
Ruiny,
Badam grobowiec z ochroną.
Stos 3
Nawigacja
Idź do wersji pełnej