Kategoria ogólna > Magia i Miecz Online

Poszukiwacz 1 - Pielgrzym

(1/60) > >>

Tantalus:
Wstałeś z klęczek po długiej modlitwie, zawinąłeś różaniec na ręce, po czym wyszedłeś na skrytą we mgle polanę przed kaplicą. Przez ostatnie tygodnie przygotowywałeś się do podróży, która początek właśnie nastał. Czarodziej Claudius, mądry i praworządny władca krainy zniknął nagle, w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie Koronę Władzy, symbol swej potęgi, artefakt magiczny o niezrównanej mocy. Kiedy zabrakło władcy, w twej ojczyźnie zapanował chaos - potwory nie widziane nigdy wcześniej zaczęły terroryzować wsie i miasta, a ludzie donoszą o przerażających i niesłychanych, paranormalnych wydarzeniach, których coraz częściej są świadkami. To musi się skończyć!

Kilka dni temu anioł nawiedził cię we śnie i powiedział, że siły ciemności będą próbowały zagarnąć Koronę Władzy dla siebie, a to może oznaczać koniec świata jaki znasz. Tylko ty możesz uratować tą krainę, tylko ty przywrócić zdołasz ład i harmonię - w innym wypadku kraj czekają złe czasy.

Pielgrzym rozpoczyna swoją wędrówkę!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Ludojad (siła 4)
Lew (siła 3)
Ludojad (siła 4)
Smok (siła 7)
Południca (moc 3)
Strzygoń (moc 4)
Ludojad (siła 4)
Upiór (moc 4)
Hobgoblin (siła 3)
Wilk (siła 2)
Smok (siła 7)
Ludojad (siła 4)

Tantalus:
Po opuszczeniu kaplicy skierowałeś się w stronę rzeki. Nim jednak ją przekroczysz musisz znaleźć pomoc i przedmioty, jakie umożliwią ci dalszą podróż. Musisz też koniecznie znaleźć Talizman, ponieważ bez tego potężnego narzędzia nie będziesz mógł przekroczyć Doliny Ognia. Po dojściu do Rwącej Rzeki uzmysłowiłeś sobie, że trzeba teraz określić w którym kierunku się udać. Na północy widzisz szczyty skalistych wzgórz - miejscowi ostrzegali cię, mówiąc, że jest to niebezpieczne miejsce. Na wschodzie natomiast widzisz pełną niskich wzgórz polanę - jest niebezpiecznie blisko Strażnika strzegącego jedynego mostu prowadzącego do Krainy Środkowej, masz jednak nadzieję, że nie będzie cię nękał, o ile nie będziesz próbował przez niego przejść.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Jeżeli wybierzesz drugą opcję to od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).

The_Reaver:
Idę w kierunku strażnika (b)
Stos 1.

Tantalus:
Obszedłeś Strażnika szerokim łukiem, starając się zwiedzić nieregularny krajobraz tego miejsca. Wśród porośniętych, kamienistych wzgórz, przeplatanych trawiastymi równinami łatwo było się zgubić, a ty spędziłeś całą resztę dnia próbując znaleźć w tym trudnym ekosystemie coś, co mogłoby ci się przydać.

Pod koniec dnia trafiłeś na niewielkie jezioro, ukryte w jednym z dziesiątek rzadkich gajów rosnących tu i ówdzie. Akwen ten jednak wydał ci się dziwny - nie tylko znajdował się znacznie nad poziomem Rwącej Rzeki, to nie zauważyłeś żadnego strumienia, który by tu wpływał, czy stąd wypływał. Woda w nim była niepokojąco spokojna i krystalicznie czysta. Dzień był długi, postanowiłeś więc zażyć kąpieli i ugasić pragnienie. Szybko uzmysłowiłeś sobie, że woda, którą odkryłeś nie jest zwykła - po jednym jej łyku przeszło ci całe zmęczenie, a siły powróciły do zmęczonego podróżą ciała. Spędziłeś noc w tym magicznym miejscu, dziękując Bogini za umożliwienie ci jego znalezienie. Podróż póki co idzie po twojej myśli.



Twoja wytrzymałość urosła o jeden punkt (4->5).

Tantalus:
Następnego ranka ruszyłeś w dalszą drogę, zostawiając za sobą magiczne jezioro. Możesz dziś przejść kawał drogi, jednak wpierw musisz wybrać kierunek marszu.

Na zachodzie wciąż widzisz skaliste zbocza. Są za pewne równie niebezpieczne co wczoraj. Na wschodzie widzisz dym wydobywający się z kominów ludzkich siedzib - musi tam być największa z okolicznych wiosek. Choć pewnie nie stać cię na kupno sprzętu u kowala, a pomoc medyczna nigdy nie była ci mniej potrzebna, to może warto by było zasięgnąć jego nauk. Pozostaje również droga przez most, lecz potężnie zbudowany Strażnik nie ułatwi ci przejścia na drugą stronę

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej